Bewertungen von Sushi Station Amersfoort

Neue Beurteilungen

5.0
R bonke
21 August 2025

Het was weer prima. Echter deze ene keer toch een klein min-puntje. De tonijn was erg donkergrijs, en dus niet vers of bij verkeerde temperatuur bewaard. Voor vis dat rauw wordt gegeten is dat niet acceptabel.

B
18 August 2025

Zat een haar in het eten

De Haze
17 August 2025

heerlijke sushi!

Goos
16 August 2025

De beste Sushi!

C
15 August 2025

Zoals altijd heerlijk en lekker op tijd.

Van der Heijdwn
15 August 2025

Gewoon perfect! Prima op tijd, heerlijke sushi!

Herman
15 August 2025

Levering volgens vooraf opgegeven tijd. Eten was erg lekker en zag er verzorgd uit.

Jitske Rosenbaum
14 August 2025

We zijn altijd heel erg tevreden over de sushi hier. Super lekker, vers en warm. Maar vandaag was het helaas koud en niet knapperig en kwam het veel later dan dat we hadden besteld.

K. m
12 August 2025

Ik heb hier meerdere keren besteld, alhoewel ik het prijzig vind is dit een van de lekkerste sushi omstreek Amersfoort. Mijn favoriet is de roll met zalmsalade 😍

Voorst
10 August 2025

Om 17:10 de bestelling geplaatst en die zou om 18:10 bezorgd worden, om 18:45 gebeld of ze in de buurt waren en ja de bezorger was net vertrokken. Waarschijnlijk kwam de bezorger niet uit Amersfoort want om 19:30 was de bestelling er nog niet. Uiteindelijk werden we gebeld dat de bezorger onze bestelling ergens anders had afgeleverd dus of wij hem konden terug sturen om het om te ruilen, ik dit duurde een eeuwigheid! Om 20:15 werkelijk 3uur later was onze sushi er. Wat warm moest zijn was uiteraard koud en taai en 3 bakjes waren om gevallen en daardoor een enorme puinhoop. Een sorry is het enige waarmee je het moet doen vanuit hun, nooit meer bij hun bestellen!

Michael
10 August 2025

Bezorging was hopeloos. Na een uur wachten kwam de bezorger een bestelling brengen welke ondanks dat het adres op de bon inboet geheel niet overeen kwam met ons adres toch werd afgegeven met de mededeling als het niet goed is bel je maar. Afijn na nog meer dan een uur te hebben gewacht en meerdere telefoontjes werd de bestelling eindelijk gebracht. Teleurstellend!!!!

G
9 August 2025

Heerlijk vers, echt goed!

Paul
6 August 2025
Dynand Ribbers
5 August 2025

Naar de opmerking "niet pittig" is geen gehoor gegeven er zaten pittige sushi tussen

Antwort von Sushi Station

Beste Dynand, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling – dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort

Theo
2 August 2025
danielle
1 August 2025

Normaal gesproken ben ik altijd zeer tevreden over jullie. Maar dit keer viel het vies tegen. Ik probeerde een hap te nemen van de sashimi tonijn, maar ik vond dat die vreemd smaakten. Hij rook ook alsof die bedorven was. Dus die heb ik helaas moeten laten staan. Ook bij een andere sushi soort viel een stukje niet goed, had ook een bedorven smaak. Ik ga voorlopig niet meer bij jullie bestellen. Zorg ervoor dat je vis vers is!

Jeroen
31 Juli 2025

Het bakje met saus was open en de loempia's waren hierdoor helemaal zacht, omdat ze doorweekt waren door de saus.

David Torres
28 Juli 2025

Bestelling was een half uur te vroeg

pascal schreur
24 Juli 2025

Het was weer heerlijk!!! We hebben genoten.

W. Leenders
24 Juli 2025

De kwaliteit van de poké bowl is goed. Wel veel rijst t.o.v de groente. Bestelling afhalen had ik om 12.10u maar was niet klaar. Ze deden wat moeilijk leken mij niet te begrijpen. Gaven aan dat ze pas om 12u opengaan. Klopt maar ik kon 12.10 al aanklikken voor afhalen. Uiteindelijk 20 minicamping moeten wachten. Er stonden fietsen en scooters in de zaak die moesten nog naar buiten. Stonk er erg naar benzine. Hygiëne??!!!!

mark bast
22 Juli 2025

De bezorger was behoorlijk van het pad en deed verschillende adressen aan, uiteindelijk bij de Mercedes dealer mijn eten moeten halen. Dat ben ik niet van jullie gewend.

Orissa
21 Juli 2025

Lekkere sushi, verschillende soorten. Divers.

Tini Prins
20 Juli 2025

Goed verzorgd, vriendelijke bezorging.

H
14 Juli 2025

Zeker beter dan de vorige bestelling. Heerlijk vers😋

Goos
12 Juli 2025

Fantastische sushi!

Paul
9 Juli 2025
Nikki Baerts
8 Juli 2025

Heerlijk! Vers, zag er mooi uit smaakte super. Snel geleverd

S. Veen
7 Juli 2025

De bezorger was meer bezig met zijn mobieltje dan dat hij op de weg lette. Het duurde een half uur voordat de bestelling na het aangegeven vertrek bij ons was waardoor een deel van het warme eten al lauw was. Daarbij miste ik de kindereetstokjes, waar ik wel voor had betaald. Er zaten zelfs helemaal geen eetstokjes bij terwijl ik deze wel had besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Station

Beste Sandra, Beste [Naam klant], Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling – dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort

Oostveen
6 Juli 2025

De eerste keer hier besteld. Het smaakte heerlijk. Ik kom zeker weten terug.

Paul
2 Juli 2025
Tessa
1 Juli 2025

Fantastisch, denken goed mee en verrukkelijke sushi!

Berg
30 Juni 2025

Mooi op tijd en was lekker

Jola
29 Juni 2025

Altijd lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wil Vastenburg
27 Juni 2025

Heerlijk gegeten 😀

Van den heuvel
27 Juni 2025

Heerlijk eten, supersnelle en vriendelijke bezorging

C Tucker
26 Juni 2025

Weer zeer tevreden. Pokebowl was heerlijk en de bezorging lekker vlot.

Esmee
22 Juni 2025

Lekkere sushi. Goed thuis bezorgd, we moesten op een zonnige sondagmiddag er wel zeker een uur op wachten. Tijdig bestellen dus!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron jansem
21 Juni 2025

Top gewoon Goede smaak lekker vers

Kirsten
19 Juni 2025

Altijd heerlijke verse sushi!

Andy
15 Juni 2025

Vorige bestelling was niet goed gegaan maar uitstekend opgelost door de eigenaar. Compliment daarvoor. Deze keer weer ouderwets goed.

Dje
14 Juni 2025

Weer perfect als altijd, zowel de kwaliteit als de bezorging, dank!

Megabyte1970
14 Juni 2025

Altijd perfect geweest echter,.. Helaas deze keer waren ze de 2 extra Ebi's bij de Donburi vergeten. Even gebeld en ze werden nog na bezorgt. En perfect opgelost, 4 stuks. i.p.v. 2 stuks en ook nog 2 heerlijk passievrucht /mango Mochi erbij. Heel netjes opgelost. Ander klein minpuntje was dat de Donburi niet echt heel warm was. Nog niet eerder meegemaakt.

H
13 Juni 2025

10 minuten eerder dan de afgesproken tijd. Heerlijk smullen, alhoewel de rijst van de chicken sushi had iets gaarder gekund,

Fons Kurvers
12 Juni 2025

Besteld en betaald, daarna kreeg ik melding dat bezorging 2 uur ging duren, niet conform je mag wachten

Joost
29 Mai 2025

Sneller dan verwacht. Prima kwaliteit

Paul
28 Mai 2025
Eline
26 Mai 2025

Prima sushi, helaas voor de zoveelste keer op rij al een hele trage bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bea
26 Mai 2025

Uur eerder geleverd dan wat er gemaild werd
. Ene kant fijn, maar bezorgtijd mag wel iets realistischer. De sushi zelf was super lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Station

Beste Bea, Ik hoop dat dit bericht u goed bereikt. Ik wilde graag even uitleggen wat er gisteren met uw bestelling is gebeurd. Zoals gewoonlijk hadden we een drukke dag, maar dit keer was het uitzonderlijk druk met ontzettend veel bestellingen. Hierdoor kon onze keuken de oorspronkelijke bereidingstijden helaas niet aanhouden. Om de verwachtingen beter te managen, heeft de kassamedewerker een geschatte wachttijd van 135 minuten ingesteld. Veel klanten wilden echter niet zo lang wachten en hebben hun bestelling geannuleerd. Hierdoor is uw bestelling naar voren geschoven in de rij en uiteindelijk binnen 60 minuten klaargemaakt. Onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat het lastig was om hiermee rekening te houden in uw planning. We doen altijd ons best om ons te verbeteren en waarderen uw feedback enorm. Heel erg bedankt voor uw begrip en voortdurende steun. Best regards SUSHISTATION Amersfoort

Maassrn
24 Mai 2025

Alles lag door elkaar, zag er niet lekker uit

Cat Tucker
20 Mai 2025

De sushi was heel slecht gemaakt, viel bijna uit elkaar. De stukjes waren veeel kleiner. De tonijn was donkerbruin. En normaal ruikt t lekker, nu naar oude vis. Erg jammer, want we bestellen hier vaak en veel,maar dit was echt teleurstellend.

Goos Hofland
20 Mai 2025
Saida
19 Mai 2025

Te veel komkommer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rodin
18 Mai 2025

Echt super lekkere sushi, netjes op tijd en beleefd bezorgd. Ik kom terug!

Ilona
18 Mai 2025

Was erg lekker!

Hogeboom
17 Mai 2025

Toen we een mailtje kregen dat de bestelling onderweg was, duurde het nog een half uur terwijl het 10 minuten fietsen is. Omdat er eerst een bestelling verder weg bezorgd werd. Het eten was daarna lauw en niet meer krokant.

Mariette
17 Mai 2025
Marieke
17 Mai 2025

Ik.had om 14.30 besteld, en de bezorger was er om 15.55. Maar ze hebben netjes gebeld dat t later werd. Dat waardeer ik enorm!!

Xandra
16 Mai 2025

Het was weer heerlijk!!! Lekker vers!!!

Ralph
8 Mai 2025

Het eten is echt altijd prima, maar het is altijd behoorlijk te laat. Bij bestellen kan je een tijd opgeven voor afhalen. Dat is handig, want als je aan het werk bent en een half uurtje pauze hebt, dan wil je dat het klaar staat. Dit is nog nooit gelukt. Meestal beginnen ze eraan als je binnenloopt en ben je maar zo 10-15 minuten verder. Met deze voorkennis heb ik ze geprobeerd te bellen na het plaatsen van de bestelling, maar niemand neemt op. en inderdaad, 15 minuten wachten en m'n pauze grotendeels voorbij. Maar nog steeds: Prima eten!

Anneke ten Kate
7 Mai 2025

Prima service, eerder dan verwacht geleverd, wij hebben heerlijk genoten van de sushi Box!

Kyano
6 Mai 2025
Gerrit van der Werf
6 Mai 2025

toen de bestelling er was, na ongevees 1uur en 30 min, hebben we heerlijk gegeten. jammer dat het niet was gemeld dat het zolang zou duren,

Ed
6 Mai 2025

Sushi was lekker, bezorging was slecht, duurde 2+uur , heb het zelf maar opgehaald. Jammer dat ze niet even een belletje deden want de verwachte bezorgtijd was 1 uur

José Schoonderbeek
5 Mai 2025

Top maaltijd

Jamie
5 Mai 2025

De sushi smaakte goed, echter proefde je wel een beetje dat het niet super super vers was. Ook was de deksel een beetje op de sushi gedrukt, waardoor veel saus op de deksel zat. Maar overal echt wel heel lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam Hol
4 Mai 2025

De pokebowls waren altijd goed. Maar vandaag was daar niks meer van over. Heel karig met product behalve met de komkommer en rijst. Zelden zo n slechte Pokebowl gegeten voor dat geld. Is echt schandalig Ook zonde dat het altijd goed was. En je zin hebt omdat de kwaliteit goed is je na lange tijd weer besteld. Je echt wordt teleurgesteld Voor ons niet meer

Tonia
2 Mai 2025

Heerlijke sushi, mooie porties vis. Smaakte allemaal prima. Goede ingrediënten gebruikt. Bezorging was zelfs nog voor de afgesproken tijd.

Kirsten
1 Mai 2025

Netjes optijd bezorgd, heerlijke verse sushi die ondanks de warmte netjes op kamertemperatuur was. Erg van genoten!

Natalie Rademeyer
30 April 2025

Altijd super lekker. Vers. Voordelig.

Ik
27 April 2025

Lekker en snel

Xandra
26 April 2025

Het was weer heerlijk!! Heel fijn dat jullie even belde om te laten weten dat de bestelling iets later was.

Annemiek
24 April 2025

Altijd tevreden maar vandaag was de sushi erg los opgerold. Niet te eten met de stokjes
.maar een vork erbij gepakt.

Anoniem
24 April 2025
Richard Terwijn
22 April 2025

Eenvoudige keuze uit een uitgebreid aanbod in een duidelijke website. Vers en goed op smaak. Een aanrader.

Ans Paschedag
22 April 2025

De sushi was weer heerlijk en de service prima er was 1 rol die wel iets strakker opgerold had kunnen worden. Een mooie afsluiting van de paasdagen.

Lieke
19 April 2025

Jammer dat er niet meer bezorgd word in Nijkerk.

E.van Raan
18 April 2025

Net als altijd heerlijke sushi. Vers en met liefde bereid! Beste in Amersfoort en omgeving!

Wilhelm
18 April 2025

Uur 10 wachten als je op 3 min lopen woont heel bijzonder

Ann
16 April 2025
F. van den Heuvel
12 April 2025

Poke bowl besteld, was heerlijk! Alles heel vers en heel smakelijk bereid Snelle levering door hele vriendelijke jongeman. Heel erg tevreden

Joost
8 April 2025

Heerlijk gegeten

Tineke
6 April 2025

De schotel zag er mooi verzorgd uit en was erg lekker. Bestelling keurig op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H
5 April 2025
Eef
2 April 2025

Heerlijke superverse sushi!

Klop
31 MĂ€rz 2025

Het was vers, lekker en op tijd klaar.

Robin
31 MĂ€rz 2025

Eten was goed, zat helaas haar in onze schaal bij openen,

Thea
31 MĂ€rz 2025

Blijft de lekkerste pokebowl. Bezorging keurig op de aangegeven tijd . Zelfs eerder als aangegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eloise
29 MĂ€rz 2025

Sushi was heerlijk. Alleen de roomkaas is anders. dat is heel jammer.

Paul
27 MĂ€rz 2025
Nils
26 MĂ€rz 2025

Een hele positieve ervaring, de sushi was uitermate vers en de bezorging was snel en netjes.

Anoniem
26 MĂ€rz 2025
Jeroen Esselmann
25 MĂ€rz 2025

Voor de 3de keer op rij zijn jullie de warme gerechten vergeten. Dit keer zag jij vrouw het direct, van de bezorger moest ze zelf maar gaan bellen
. Hier was zij het niet mee eens.

Marieke
23 MĂ€rz 2025

Snelle bezorging en alles supervers zoals altijd!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paul
23 MĂ€rz 2025
Koos Waldram
14 MĂ€rz 2025

Bestel voor €190.00 met 6 paar eetstokjes, dus waarschijnlijk voor 6 personen. Krijg je maar 4 kleine flesjes soja saus? Bestel zonder gember en wasabi, dat wordt wel gewoon meegeleverd. En 3 verschillende rolls vallen uit elkaar als je ze uit de verpakking haalt. Het is wel eens beter geweest! En de bezorgers LEER ze nu eens dat ze de tasjes rechtop houden , zodat niet alles op z'n kop door de tasjes ligt.

Verhoef
13 MĂ€rz 2025

Bestelling klopte niet. Ik had 2 chicken springrolls besteld, stonden ook op de rekening, maar ik kreeg vegetarische spring roll. Deze zijn goedkoper. Helaas.

Steef
13 MĂ€rz 2025
Sandra
12 MĂ€rz 2025

Weer heerlijk gegeten en precies op tijd bezorgt door een vriendelijke bezorger

Mariza
11 MĂ€rz 2025

ik had de Vega poke bowl, was super lekker, maar de paprika stukjes waren heel heftig qua smaak.

Virna Tapia
10 MĂ€rz 2025