Bewertungen von Sushi Station Amersfoort
Neue Beurteilungen
Mark
Erg lekkere sushi voor een prima prijs. Bezorging duurde 65 minuten.
Krijger
Volgende keer graag weer de kikkoman, de wasabi en de gember erbij. Die waren jullie vergeten
Karen
Heerlijke sushi, echt een aanrader.
Chantal
Helaas mijn saus vergeten bij de pokebowl
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Femke
De gefrituurde gerechten waren niet helemaal krokant. De sushi was niet stevig gerold, dus viel bij het pakken of dippen uiteen. Edame boontjes waren ook wat snotterig. Al met al: Niet wat we gewend zijn van Sushi Station.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Esther
Opmerking gestuurd over de slechte kwaliteit van 2 van de 4 gerechten en geen enkele reactie. Edame zagen er slap en bruinig uit en de tonijn die geschroeid zou moeten zijn was te gaar gebakken. Jammer. Veel geld voor matige kwaliteit in eten en service.
Frank
Was weer heerlijk.
Trudeau
De overal kwaliteit van de sushi was prima, de smakken combinaties goed. De reden voor de lage skoor is omdat ik het echt jammer vind dat zoveel rijst wordt gebruikt. Sushi is van een gerafineerd gerecht tot een fastfood, hoge koolhydrate snelle vette hap geworden is. Sushi station was in mijn idee een van de weinig die een hogere kwaliteit spul kon steeds leveren (minder rijst en saus, meer smaak) maar dat is helaas niet meer, in ieder geval niet bij deze bestelling. Ik zal het niet erg vinden om voor dezelfde prijs minder rijst te krijgen. En wil je aub stoppen met zeggen dat surimi krab is? Het is helemaal niet waar. Surimi is een mengsel van koolvis met zetmeel. Het is geen krab.
Clm
Jessie Chew
Delicious and fresh, highly recommended
Sharon
Heerlijke poke bowl.
LH
Helaas was het sausbakje volledig opengegaan maar na een telefoontje werd een nieuw bakje snel bezorgd! đ
Jolanda Huijgens
Serieus nog nooit zulke lekkere sushi gegeten!! Zeker aanbevolen
Peter Langens
Eten lekker en bezorging (aan de vroege kant) maar prima en netjes
Natascha
Bestelling kwam later als gevraagd. Geen stokjes, wasabi of soyasaus bijgeleverd. Beetje jammer
Mark
Iedere keer dat we hier bestellen lijkt het wel beter te worden. Zelfs op zondag bezorgen ze op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Linda
Groen
Te laat bezorgd, wel netjes gebeld, kan gebeuren. Echter was een deel van de sushi was ijskoud, dus niet vers... Stuk goedkoper om naar de AH te gaan voor dergelijke kwaliteit
Aliya
Bestelling was 15 ĂĄ 20 minuten te laat. Kan gebeuren, maar zonder toelichting vind ik niet zo netjes. Alle 8 stuks Crunchy maki vielen uiteen, waren dus niet strak gerold, eet toch wat slordig đ Verder was de smaak goed
A. Paschedag
Heerlijke suhsi keurig op tijd bezorgd.
Saskia
Top. Snelle bezorging en heerlijk eten.
Bea
Mooi op tijd en erg lekker weer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Emiel
Bij de veggie pokebowl zat helaas geen avocado wat erg jammer was, er zat vooral erg veel mais en omelet op
G.J. Hofland
Top!
SĂŒmeyya
Ik had om 12:45 mij bestelling geplaatst en gevraagd om zsm te bezorgen. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling om 13:45 bezorgd zou worden. Om 13:17 kreeg ik een mail dag mij bestelling onderweg was. Om 14:06 had ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Tussen 14:06 en 14:20 heb ik 6 keer (!!!!) gebeld, maar er werd niet opgenomen. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling om 14:30 ontvangen. Sushi was lekker maar bezorging was belachelijk laat!!!
Arjan
Sushi was prima! Wel jammer dat ik aangeef geen stokjes te willen (bieden ze zelf aan om verspilling te voorkomen) en er dan toch stokjes bijzitten. Ook had ik vooraf een fooi voor de bezorger betaald, maar die had niks gekregen. Kan zijn dat hij die pas na de bezorging krijgt, ben benieuwd...
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Valerii
Frank
Wederom heerlijk en snelle levering.
Joeri Andreas
Altijd top, vers en op tijd! Heerlijk eten!
CH
Marion
Ik had sashimipokebowl besteld met extra zalm, hier hoort zalm en tonijn in te zitten. Geen tonijn gezienđ verder prima pokebowl
de Haze
Gladys
Super lekker! Leuke acties en genoeg sushi voor iederen.
Ragnhilde
Eten was een béétje afgekoeld, maar nog steeds goed te eten hoor.
Karen
Super lekkere sushi, aanrader
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jitske Rosenbaum
Heerlijk! Vers, warm, goede smaken en super op tijd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ferry
Helemaal.prima.eten goed service goed...ga zo door.đȘ
Ron
Goede kwaliteit sushi welke wij voor 20 personen besteld hadden voor een feestje afgelopen zaterdag. Iedereen was positief te spreken over de Sushi die geserveerd werd, zelfs sushi experts. Dank voor de service!
vincent
Geen sauzen gekregen bij de snackbox
IN
Karin
30 minuten te laat en geen sojasaus.
Barry
Helaas waren de yakitori koud. Erg zonde. Graag uw reactie.
Goos
Verrukkelijke verse sushi!
Niels Hazekamp
Heerlijke Sushi. Bezorgtijd is flink lang. En ik had geen stokjes, wasabi, sojasaus en gember besteld, maar dat zat er wel bij
Paul
Jessica
Deze bestelling kwam 1uur te laat.Beetje jammer dit. Ook zat niet alles erbij. Dus kon de bezorger nog eens terug. Hoop dat mijn eerst volgende bestelling wel weer op tijd mag komen. De suchi was wel weer heerlijk! Dus de bezorger kon nog eens terug.
Jesse
Goos
Verrukkelijke, verse sushi!
Nicole Beekman
Snelle levering en erg lekker!!
Paul
Johan
Voor het eerst hier besteld. Poke bowl was goed van smaak. Helaas een flinke allergische reactie gekregen direct na het eten. Nooit eerder gehad bij andere sushi zaken.
Josephine
Altijd heerlijke sushi
Marcel
Zat geen advocado in Wat een tegenvaller,zat geen smaak aan
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anoniem
Heerlijk, op tijd geleverd en netjes. De sushi (uramaki box) die geselecteerd was door de chef was van hetzelfde soort als de andere bestelde sushi. Niet erg, was lekker. Maar eigenlijk besteld omdat ik niet iets anders kon kiezen:-D.
Tessa
Onwijs goede service & hulp bij allergie! Lekkere sushi!
Paul
M Wijngaarden- Drost
Levering rond afgesproken tijd, bezorger heel vriendelijk, en de sushi weer heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Astrid Habraken
Grote bestelling gedaan, miste de eetstokjes en er waren maar 3 kleine flesjes sojasaus bij. Veel te weinig
Antwort von Sushi Station
Beste Astrid, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling â dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort
R bonke
Het was weer prima. Echter deze ene keer toch een klein min-puntje. De tonijn was erg donkergrijs, en dus niet vers of bij verkeerde temperatuur bewaard. Voor vis dat rauw wordt gegeten is dat niet acceptabel.
Antwort von Sushi Station
Beste Ruben, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling â dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort
B
Zat een haar in het eten
De Haze
heerlijke sushi!
Goos
De beste Sushi!
C
Zoals altijd heerlijk en lekker op tijd.
Van der Heijdwn
Gewoon perfect! Prima op tijd, heerlijke sushi!
Herman
Levering volgens vooraf opgegeven tijd. Eten was erg lekker en zag er verzorgd uit.
Jitske Rosenbaum
We zijn altijd heel erg tevreden over de sushi hier. Super lekker, vers en warm. Maar vandaag was het helaas koud en niet knapperig en kwam het veel later dan dat we hadden besteld.
K. m
Ik heb hier meerdere keren besteld, alhoewel ik het prijzig vind is dit een van de lekkerste sushi omstreek Amersfoort. Mijn favoriet is de roll met zalmsalade đ
Voorst
Om 17:10 de bestelling geplaatst en die zou om 18:10 bezorgd worden, om 18:45 gebeld of ze in de buurt waren en ja de bezorger was net vertrokken. Waarschijnlijk kwam de bezorger niet uit Amersfoort want om 19:30 was de bestelling er nog niet. Uiteindelijk werden we gebeld dat de bezorger onze bestelling ergens anders had afgeleverd dus of wij hem konden terug sturen om het om te ruilen, ik dit duurde een eeuwigheid! Om 20:15 werkelijk 3uur later was onze sushi er. Wat warm moest zijn was uiteraard koud en taai en 3 bakjes waren om gevallen en daardoor een enorme puinhoop. Een sorry is het enige waarmee je het moet doen vanuit hun, nooit meer bij hun bestellen!
Michael
Bezorging was hopeloos. Na een uur wachten kwam de bezorger een bestelling brengen welke ondanks dat het adres op de bon inboet geheel niet overeen kwam met ons adres toch werd afgegeven met de mededeling als het niet goed is bel je maar. Afijn na nog meer dan een uur te hebben gewacht en meerdere telefoontjes werd de bestelling eindelijk gebracht. Teleurstellend!!!!
G
Heerlijk vers, echt goed!
Paul
Dynand Ribbers
Naar de opmerking "niet pittig" is geen gehoor gegeven er zaten pittige sushi tussen
Antwort von Sushi Station
Beste Dynand, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling â dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort
Theo
danielle
Normaal gesproken ben ik altijd zeer tevreden over jullie. Maar dit keer viel het vies tegen. Ik probeerde een hap te nemen van de sashimi tonijn, maar ik vond dat die vreemd smaakten. Hij rook ook alsof die bedorven was. Dus die heb ik helaas moeten laten staan. Ook bij een andere sushi soort viel een stukje niet goed, had ook een bedorven smaak. Ik ga voorlopig niet meer bij jullie bestellen. Zorg ervoor dat je vis vers is!
Jeroen
Het bakje met saus was open en de loempia's waren hierdoor helemaal zacht, omdat ze doorweekt waren door de saus.
David Torres
Bestelling was een half uur te vroeg
pascal schreur
Het was weer heerlijk!!! We hebben genoten.
W. Leenders
De kwaliteit van de poké bowl is goed. Wel veel rijst t.o.v de groente. Bestelling afhalen had ik om 12.10u maar was niet klaar. Ze deden wat moeilijk leken mij niet te begrijpen. Gaven aan dat ze pas om 12u opengaan. Klopt maar ik kon 12.10 al aanklikken voor afhalen. Uiteindelijk 20 minicamping moeten wachten. Er stonden fietsen en scooters in de zaak die moesten nog naar buiten. Stonk er erg naar benzine. Hygiëne??!!!!
mark bast
De bezorger was behoorlijk van het pad en deed verschillende adressen aan, uiteindelijk bij de Mercedes dealer mijn eten moeten halen. Dat ben ik niet van jullie gewend.
Orissa
Lekkere sushi, verschillende soorten. Divers.
Tini Prins
Goed verzorgd, vriendelijke bezorging.
H
Zeker beter dan de vorige bestelling. Heerlijk versđ
Goos
Fantastische sushi!
Paul
Nikki Baerts
Heerlijk! Vers, zag er mooi uit smaakte super. Snel geleverd
S. Veen
De bezorger was meer bezig met zijn mobieltje dan dat hij op de weg lette. Het duurde een half uur voordat de bestelling na het aangegeven vertrek bij ons was waardoor een deel van het warme eten al lauw was. Daarbij miste ik de kindereetstokjes, waar ik wel voor had betaald. Er zaten zelfs helemaal geen eetstokjes bij terwijl ik deze wel had besteld.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi Station
Beste Sandra, Beste [Naam klant], Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling â dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort
Oostveen
De eerste keer hier besteld. Het smaakte heerlijk. Ik kom zeker weten terug.
Paul
Tessa
Fantastisch, denken goed mee en verrukkelijke sushi!
Berg
Mooi op tijd en was lekker
Jola
Altijd lekker!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Wil Vastenburg
Heerlijk gegeten đ
Van den heuvel
Heerlijk eten, supersnelle en vriendelijke bezorging
C Tucker
Weer zeer tevreden. Pokebowl was heerlijk en de bezorging lekker vlot.
Esmee
Lekkere sushi. Goed thuis bezorgd, we moesten op een zonnige sondagmiddag er wel zeker een uur op wachten. Tijdig bestellen dus!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ron jansem
Top gewoon Goede smaak lekker vers
Kirsten
Altijd heerlijke verse sushi!
Andy
Vorige bestelling was niet goed gegaan maar uitstekend opgelost door de eigenaar. Compliment daarvoor. Deze keer weer ouderwets goed.
Dje
Weer perfect als altijd, zowel de kwaliteit als de bezorging, dank!
Megabyte1970
Altijd perfect geweest echter,.. Helaas deze keer waren ze de 2 extra Ebi's bij de Donburi vergeten. Even gebeld en ze werden nog na bezorgt. En perfect opgelost, 4 stuks. i.p.v. 2 stuks en ook nog 2 heerlijk passievrucht /mango Mochi erbij. Heel netjes opgelost. Ander klein minpuntje was dat de Donburi niet echt heel warm was. Nog niet eerder meegemaakt.
Antwort von Sushi Station
Beste Barry, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling â dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort