Bewertungen von Sushi Station Amersfoort

Neue Beurteilungen

5.0
N. v.d.. Brink
22 Juni 2026

De kwaliteit van de shushi is erg goed en netjes op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

HERASYMUK ZHANNA
21 Juni 2026
Paul
21 Juni 2026
Karel van der Werff
21 Juni 2026

Super lekker gegeten.

A
20 Juni 2026

Wij bestellen hier wel vaker, altijd super lekker en bezorging op tijd en vriendelijk.

Hc Van Hamersveld
20 Juni 2026

De loempia's waren niet knapperig, en de gebakken kip ook niet. Misschien komt dat door de bezorging. Want als we het zelf halen was alles in orde. De rest was prima.

Renate
19 Juni 2026

Heerlijke sushi, door drukte wat vertraagd, maar werden netjes gebeld. Gaan zeker nog eens bestellen.

Fred Mantel
19 Juni 2026

Geweldig en keurig op tijd!!!!

Mieke
17 Juni 2026

Heerlijk en sneller gebracht dan werd vermeld! Top!

Paul
15 Juni 2026
Paul
12 Juni 2026
-
12 Juni 2026

Was heerlijk, was wel fijn als van te voren vermeld was dat er komkommer in zat.

Claudia
8 Juni 2026

Sushi was enorm lekker en heel vers. Vind het ook goed dat jullie denken aan verspilling en duurzaamheid. Vind alleen twee flesjes sojasaus voor 44 stuks sushi erg weinig.

Ans Paschedag
8 Juni 2026

Het was weer heerlijk en mooi op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anomiem
5 Juni 2026

Tevreden. Dank!

Robert Jan
30 Mai 2026

Vriendelijke bezorgers altijd optijd zo niet wordt er keurig gebeld. Kwaliteit goed

Gert
30 Mai 2026

Dit is de derde beoordeling in een week tijd. Geweldige kwaliteit. Het is niet goedkoop maar het is zeker zijn geld waard

Bram Pieter Brandenburg
26 Mai 2026
Meryem
26 Mai 2026

Goede sushi, altijd op tijd!

Ageeth
25 Mai 2026

Ik heb heerlijk gegeten. Smaakte naar meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Youssef
24 Mai 2026

Veel te duur voor de prijs-kwaliteitverhouding en kwantiteit. Alles smaakt hetzelfde.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ragnhilde
24 Mai 2026
Gert
23 Mai 2026

Gemakkelijk om te bestellen. Stond netjes op tijd klaar en we hebben heerlijk gegeten

Davey
22 Mai 2026

Kwalitatief goede en lekkere Sushi hier ga ik vaker bestellen! Zeker een aanrader! En snel bezorgd!

Martijn ter Haar
21 Mai 2026

Zoals altijd heerlijk ga zo door

H
18 Mai 2026

Eten was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J.Volligno
17 Mai 2026
Gert
16 Mai 2026

Lekker gegeten

Monique
16 Mai 2026

Heerlijk en snel (opgehaald) Het personeel mag wat vriendelijker kijken ook al is het druk, verder blijft het een aanrader.

A. Krishnasing
13 Mai 2026

Lekkere Pokebowl, extra topic mogelijkheden perfect. Prima service en keurig op tijd bij afhalen.

Inwoner hoogland
11 Mai 2026

De sushi kwam een half uur later dan gepland volgens wat werd aangegeven als bezorgtijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anne
11 Mai 2026

Sushi was niet strak gerold en varieerde erg van grootte.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

alexander
8 Mai 2026

Ze waren er binnen 10 min, heerlijk snel en lekker gegeten

Pascal
7 Mai 2026

Op tijd geleverd, heerlijk, foutje in de bestelling werd snel opgelost. Volgende keer bestellen we weer.

Coby van Kuilenburg
7 Mai 2026

Makkelijk te bestellen, snel gebracht, heerlijk en erg vriendelijk

E Y
5 Mai 2026

Sushi is erg goed en optijd bezorgd!

S
4 Mai 2026

Kwaliteit altijd goed, maar deze keer lag de sushi door de schaal gehusseld. Combi van schaal niet goed opgevuld en te hard gereden over hobbelige weggetjes van de binnenstad waarschijnlijk. Na telefonisch contact erg netjes opgelost door Sushi Station. Bedankt daarvoor en volgende keer gewoon schaal goed opvullen. Heerlijk gegeten weer.

Dominique Gobel
26 April 2026

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Goed rekening gehouden met allergie wensen . Snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bram
19 April 2026

Snelle bezorging, was binnen een half uur hier ondanks dat we in de stad wonen. We hadden deze keer de Lover's sushi box, daar zaten relatief veel california rolls in en een van de rolls vonden we echt wat minder smaak hebben. Wel vers en de rest was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R
19 April 2026

Lekker! Voor het eerst geprobeerd hier omdat er thuisbezorgd kon worden. Prima sushi en het was fijn dat het sneller werd bezorgd dan er per mail was gecommuniceerd. Zeer vriendelijke nette bezorger!

C
15 April 2026

Ik bestel hier altijd, al zo lang ze open zijn. Normaal is het altijd goed, maar nu was de zalm niet lekker meer en een aantal sushi viel uit elkaar bij het oppakken, jammer.

Sander
14 April 2026

Smaakvolle en goed '' gevulde'' sushi. Snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tm Driesman
12 April 2026

Op tijd klaar, lekker en verzorgd. Minpunt is dat ze op moment van afhalen geen pinapparaat hadden zodat ik contant moest gaan halen.

Victor
6 April 2026

Nette winkel, vriendelijk personeel, voldoende eten. Voor herhaling vatbaar

Richard
6 April 2026

Weer een geweldige schotel (Sushi Lover). Kwaliteit hoor, top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lena Smit
5 April 2026

Ik ben heel vaak heel erg tevreden maar deze keer lag het weer helemaal rommelig door de bak en de sushi viel uit elkaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Evgenia
5 April 2026

Super vers en lekker. Nu eten onze kinderen zelfs mee:)

Jasmijn
5 April 2026

Top zoals altijd

J
1 April 2026
Broek
31 MĂ€rz 2026
Ingrid
28 MĂ€rz 2026

Heerlijke gevarieerde sushibox. Lekker vers en op tijd geleverd door vriendelijke bezorger

Besseling
26 MĂ€rz 2026
H
25 MĂ€rz 2026

Eten was heerlijk!

Hanna
25 MĂ€rz 2026

Op tijd, lekker, vers. Perfect!

Samarah Broer
22 MĂ€rz 2026

Super snel bezorgd in circa 30 minuten en dat op zondag! Sushi ook heerlijk en mooi belegd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Helma van Schendel
21 MĂ€rz 2026
Kelly
18 MĂ€rz 2026

Altijd top

S
15 MĂ€rz 2026

Was weer heerlijk, netjes op tijd en sushi nog netjes in de box 😃 (met dit laatste hebben andere bezorgers nog wel eens moeite op de hobbelige straatjes in de binnenstad).

Sander
13 MĂ€rz 2026

Wederom alles perfect in orde. De sushi was van uitstekende kwaliteit en de service was erg goed. Bij de bestelling van de vegabox hadden we gevraagd of de twee sushi’s met ei vervangen konden worden voor een ander soort, omdat één van de gasten veganistisch eet. Dat was geen enkel probleem en het werd netjes aangepast. Top!!

Rudi
10 MĂ€rz 2026
Bram
9 MĂ€rz 2026

Snelle bezorging en heerlijke verse sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Laar
6 MĂ€rz 2026
Xandra
4 MĂ€rz 2026

De Sushi was lekker. Echter elk stuk viel uit elkaar!! Het was niet te doen om met stokjes te eten. We hebben met een lepel moeten eten. Dat was erg jammer!!!

Daphne Oosterhout
4 MĂ€rz 2026

Ik had een grote bestelling geplaatst voor een feestje en alles werd keurig op de gewenste tijd afgeleverd, netjes verpakt, alles kwalitatief in orde. Hele lekkere sushi!

Mirjam landman
1 MĂ€rz 2026

Er ging even iets mis met de bezorging, maar de sushi was geweldig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hartsuiker
23 Februar 2026

Bezorging optijd en gerechten zijn nog warm,wordt mooi aangeleverd erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yara
22 Februar 2026
J.Collignon
22 Februar 2026

Veel teweinig soja saus, geen gember enz.

Lotte Blom
22 Februar 2026

Het was heerlijk weer, dankjulliewel!

Jeannette
18 Februar 2026

Nou het smaakte weer heerlijk. Het was mooi op tijd bezorgd op de tijd die ik gevraagd had.en was nog goed warm . Alleen de servetjes waren vergeten.

Jessica Schmidt
15 Februar 2026

Jammer dat t eten meer dan 20 min te laat kwam.En de garnalen en de boontjes waren koud. Ook misten wij 2 x sushi hierdoor moest de bezorger weer terug . Gelukkig was de sushi wel weer uitstekend!

E
15 Februar 2026

Sushi erg lekker, maar bezorging meer dan een uur te laat.

Maas
15 Februar 2026

Super lekkere sushi en prima bezorgd door een keurige en beleefde bezorger. Gewoon een aanrader voor lekkere verse sushi

Annie
15 Februar 2026

Top kwaliteit, vers gemaakt en smaakt heerlijk Top Top

Jasmijn
15 Februar 2026

Lekker sushi als altijd, alleen smaakte de rijst wat harder dan normaal

LH
13 Februar 2026

Kwaliteit was goed. Wat ik wel jammer vind, is dat ik niet wat extra groenten krijg die ik wil wil, als ik drie ingrediënten niet hoef.

Roos Mijnders
12 Februar 2026

Lekkere sushi, wij bestellen hier regelmatig. De bezorger had wel iets vriendelijker gemogen van mij.

Saskia
12 Februar 2026

Overheerlijk

Anoniem
9 Februar 2026

Bestelling was iets later ivm drukte, maar daar ben ik netjes over gebeld. Minpunt was wel dat ik extra masago in mijn Poké bowl had besteld, maar dat er helemaal geen masago in zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Caroline Mercx
8 Februar 2026

Supersnelle bezorging (op vrijdagavond!) van superlekkere sushi.

Leendert-Jan
7 Februar 2026

Een uur te laat bezorgd, maar wel kortingcodes voor volgende bestelling

Paul
4 Februar 2026
Bianca
3 Februar 2026

Weer heerlijk genoten van de sushi! Keurig op tijd geleverd!

Andre
1 Februar 2026
Robert Jan
28 Januar 2026
marko corbee
26 Januar 2026

Weinig tot geen smaak en producten niet vers. Was eerste keer ik daar bestelde maar ook de laatste keer. Bezorging wel netjes op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bea
19 Januar 2026

Was weer erg lekker en snel bezorgd! Zelfs 10 minuten te vroeg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angelique Snabel
17 Januar 2026

Zoals altijd was het heerlijk en de Gyoza was zelfs nog heet! Perfect,

Sas
15 Januar 2026
Martin
13 Januar 2026

Altijd goeie kwaliteit. Daarom mijn favo sushi zaak.

Inge
12 Januar 2026

Ivm drukte kwam de bestelling 10 minuten later maar daar werd ik keurig netjes over gebeld. De sushi was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Barry Verhoef
12 Januar 2026

Nigiri's en crunchy rolls zijn top! Tataki zalm sashimi en tatami tonijn sashimi qua smaak goed maar erg dunne plakjes. Dus prijs/kwaliteit kan beter. Tot de volgende!

Michel van Beek
10 Januar 2026

Het eten was zoals altijd perfect en heerlijk. De bestelling kwam wel dik 20 minuten later aan dan ik had aangegeven. De bezorger kon de woning niet vinden, wat misschien wel een beetje vreemd was, aangezien het niet de eerste keer was dat ik bij Sushi Station bestelde. De bezorger belde wel netjes op en daarna stond hij met een glimlach voor mijn deur. Dat was zeker positief. Wat mij betreft weer voor herhaling vatbaar.

Bianca
3 Januar 2026

Wederom heerlijk gegeten. Bezorging was keurig op tijd door een vriendelijke jongen. Tot een volgende bestelling!

Erhan Y
3 Januar 2026

Lekker en optijd bezorgd!

Danielle
2 Januar 2026

Weer heerlijke sushi meegekregen! Dankjulliewel!

Stef
2 Januar 2026
Dennis Andriese
1 Januar 2026

Altijd goede ervaringen, maar dit keer minder. Ik denk dat het door de oudejaarsavond drukte komt. Dag van te voren besteld. De sushi’s waren niet alleen inside out, maar ook upside down. Ik heb de indruk dat de box was gevallen. Kan gebeuren, maar wel jammer. Zag er niet meer smakelijk uit.

Annelieke
1 Januar 2026

Gevarieerd, vers en op tijd geleverd. En verrast met een flesje sojasaus.

Joyce
31 Dezember 2026

De smaak is altijd heerlijk. Alleen merk ik de laatste tijd dat er niet goed gelezen word, want ik geef netjes aan iets niet op m'n pokebowl te willen en toch zit altijd alles erop! Graag daar meer op letten en dan is het zeker 5 sterren waard.