Bewertungen von Sushi Station Amersfoort
Neue Beurteilungen
N. v.d.. Brink
De kwaliteit van de shushi is erg goed en netjes op tijd bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
HERASYMUK ZHANNA
Paul
Karel van der Werff
Super lekker gegeten.
A
Wij bestellen hier wel vaker, altijd super lekker en bezorging op tijd en vriendelijk.
Hc Van Hamersveld
De loempia's waren niet knapperig, en de gebakken kip ook niet. Misschien komt dat door de bezorging. Want als we het zelf halen was alles in orde. De rest was prima.
Renate
Heerlijke sushi, door drukte wat vertraagd, maar werden netjes gebeld. Gaan zeker nog eens bestellen.
Fred Mantel
Geweldig en keurig op tijd!!!!
Mieke
Heerlijk en sneller gebracht dan werd vermeld! Top!
Paul
Paul
-
Was heerlijk, was wel fijn als van te voren vermeld was dat er komkommer in zat.
Claudia
Sushi was enorm lekker en heel vers. Vind het ook goed dat jullie denken aan verspilling en duurzaamheid. Vind alleen twee flesjes sojasaus voor 44 stuks sushi erg weinig.
Ans Paschedag
Het was weer heerlijk en mooi op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anomiem
Tevreden. Dank!
Robert Jan
Vriendelijke bezorgers altijd optijd zo niet wordt er keurig gebeld. Kwaliteit goed
Gert
Dit is de derde beoordeling in een week tijd. Geweldige kwaliteit. Het is niet goedkoop maar het is zeker zijn geld waard
Bram Pieter Brandenburg
Meryem
Goede sushi, altijd op tijd!
Ageeth
Ik heb heerlijk gegeten. Smaakte naar meer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Youssef
Veel te duur voor de prijs-kwaliteitverhouding en kwantiteit. Alles smaakt hetzelfde.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ragnhilde
Gert
Gemakkelijk om te bestellen. Stond netjes op tijd klaar en we hebben heerlijk gegeten
Davey
Kwalitatief goede en lekkere Sushi hier ga ik vaker bestellen! Zeker een aanrader! En snel bezorgd!
Martijn ter Haar
Zoals altijd heerlijk ga zo door
H
Eten was heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
J.Volligno
Gert
Lekker gegeten
Monique
Heerlijk en snel (opgehaald) Het personeel mag wat vriendelijker kijken ook al is het druk, verder blijft het een aanrader.
A. Krishnasing
Lekkere Pokebowl, extra topic mogelijkheden perfect. Prima service en keurig op tijd bij afhalen.
Inwoner hoogland
De sushi kwam een half uur later dan gepland volgens wat werd aangegeven als bezorgtijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anne
Sushi was niet strak gerold en varieerde erg van grootte.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
alexander
Ze waren er binnen 10 min, heerlijk snel en lekker gegeten
Pascal
Op tijd geleverd, heerlijk, foutje in de bestelling werd snel opgelost. Volgende keer bestellen we weer.
Coby van Kuilenburg
Makkelijk te bestellen, snel gebracht, heerlijk en erg vriendelijk
E Y
Sushi is erg goed en optijd bezorgd!
S
Kwaliteit altijd goed, maar deze keer lag de sushi door de schaal gehusseld. Combi van schaal niet goed opgevuld en te hard gereden over hobbelige weggetjes van de binnenstad waarschijnlijk. Na telefonisch contact erg netjes opgelost door Sushi Station. Bedankt daarvoor en volgende keer gewoon schaal goed opvullen. Heerlijk gegeten weer.
Dominique Gobel
Goeie prijs kwaliteit verhouding. Goed rekening gehouden met allergie wensen . Snelle levering
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Bram
Snelle bezorging, was binnen een half uur hier ondanks dat we in de stad wonen. We hadden deze keer de Lover's sushi box, daar zaten relatief veel california rolls in en een van de rolls vonden we echt wat minder smaak hebben. Wel vers en de rest was heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
R
Lekker! Voor het eerst geprobeerd hier omdat er thuisbezorgd kon worden. Prima sushi en het was fijn dat het sneller werd bezorgd dan er per mail was gecommuniceerd. Zeer vriendelijke nette bezorger!
C
Ik bestel hier altijd, al zo lang ze open zijn. Normaal is het altijd goed, maar nu was de zalm niet lekker meer en een aantal sushi viel uit elkaar bij het oppakken, jammer.
Sander
Smaakvolle en goed '' gevulde'' sushi. Snelle levering
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Tm Driesman
Op tijd klaar, lekker en verzorgd. Minpunt is dat ze op moment van afhalen geen pinapparaat hadden zodat ik contant moest gaan halen.
Victor
Nette winkel, vriendelijk personeel, voldoende eten. Voor herhaling vatbaar
Richard
Weer een geweldige schotel (Sushi Lover). Kwaliteit hoor, top.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Lena Smit
Ik ben heel vaak heel erg tevreden maar deze keer lag het weer helemaal rommelig door de bak en de sushi viel uit elkaar.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Evgenia
Super vers en lekker. Nu eten onze kinderen zelfs mee:)
Jasmijn
Top zoals altijd
J
Broek
Ingrid
Heerlijke gevarieerde sushibox. Lekker vers en op tijd geleverd door vriendelijke bezorger
Besseling
H
Eten was heerlijk!
Hanna
Op tijd, lekker, vers. Perfect!
Samarah Broer
Super snel bezorgd in circa 30 minuten en dat op zondag! Sushi ook heerlijk en mooi belegd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Helma van Schendel
Kelly
Altijd top
S
Was weer heerlijk, netjes op tijd en sushi nog netjes in de box đ (met dit laatste hebben andere bezorgers nog wel eens moeite op de hobbelige straatjes in de binnenstad).
Sander
Wederom alles perfect in orde. De sushi was van uitstekende kwaliteit en de service was erg goed. Bij de bestelling van de vegabox hadden we gevraagd of de twee sushiâs met ei vervangen konden worden voor een ander soort, omdat één van de gasten veganistisch eet. Dat was geen enkel probleem en het werd netjes aangepast. Top!!
Rudi
Bram
Snelle bezorging en heerlijke verse sushi!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Laar
Xandra
De Sushi was lekker. Echter elk stuk viel uit elkaar!! Het was niet te doen om met stokjes te eten. We hebben met een lepel moeten eten. Dat was erg jammer!!!
Daphne Oosterhout
Ik had een grote bestelling geplaatst voor een feestje en alles werd keurig op de gewenste tijd afgeleverd, netjes verpakt, alles kwalitatief in orde. Hele lekkere sushi!
Mirjam landman
Er ging even iets mis met de bezorging, maar de sushi was geweldig.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Hartsuiker
Bezorging optijd en gerechten zijn nog warm,wordt mooi aangeleverd erg lekker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Yara
J.Collignon
Veel teweinig soja saus, geen gember enz.
Lotte Blom
Het was heerlijk weer, dankjulliewel!
Jeannette
Nou het smaakte weer heerlijk. Het was mooi op tijd bezorgd op de tijd die ik gevraagd had.en was nog goed warm . Alleen de servetjes waren vergeten.
Jessica Schmidt
Jammer dat t eten meer dan 20 min te laat kwam.En de garnalen en de boontjes waren koud. Ook misten wij 2 x sushi hierdoor moest de bezorger weer terug . Gelukkig was de sushi wel weer uitstekend!
E
Sushi erg lekker, maar bezorging meer dan een uur te laat.
Maas
Super lekkere sushi en prima bezorgd door een keurige en beleefde bezorger. Gewoon een aanrader voor lekkere verse sushi
Annie
Top kwaliteit, vers gemaakt en smaakt heerlijk Top Top
Jasmijn
Lekker sushi als altijd, alleen smaakte de rijst wat harder dan normaal
LH
Kwaliteit was goed. Wat ik wel jammer vind, is dat ik niet wat extra groenten krijg die ik wil wil, als ik drie ingrediënten niet hoef.
Roos Mijnders
Lekkere sushi, wij bestellen hier regelmatig. De bezorger had wel iets vriendelijker gemogen van mij.
Saskia
Overheerlijk
Anoniem
Bestelling was iets later ivm drukte, maar daar ben ik netjes over gebeld. Minpunt was wel dat ik extra masago in mijn Poké bowl had besteld, maar dat er helemaal geen masago in zat.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Caroline Mercx
Supersnelle bezorging (op vrijdagavond!) van superlekkere sushi.
Leendert-Jan
Een uur te laat bezorgd, maar wel kortingcodes voor volgende bestelling
Paul
Bianca
Weer heerlijk genoten van de sushi! Keurig op tijd geleverd!
Andre
Robert Jan
marko corbee
Weinig tot geen smaak en producten niet vers. Was eerste keer ik daar bestelde maar ook de laatste keer. Bezorging wel netjes op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Bea
Was weer erg lekker en snel bezorgd! Zelfs 10 minuten te vroeg.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Angelique Snabel
Zoals altijd was het heerlijk en de Gyoza was zelfs nog heet! Perfect,
Sas
Martin
Altijd goeie kwaliteit. Daarom mijn favo sushi zaak.
Inge
Ivm drukte kwam de bestelling 10 minuten later maar daar werd ik keurig netjes over gebeld. De sushi was heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Barry Verhoef
Nigiri's en crunchy rolls zijn top! Tataki zalm sashimi en tatami tonijn sashimi qua smaak goed maar erg dunne plakjes. Dus prijs/kwaliteit kan beter. Tot de volgende!
Michel van Beek
Het eten was zoals altijd perfect en heerlijk. De bestelling kwam wel dik 20 minuten later aan dan ik had aangegeven. De bezorger kon de woning niet vinden, wat misschien wel een beetje vreemd was, aangezien het niet de eerste keer was dat ik bij Sushi Station bestelde. De bezorger belde wel netjes op en daarna stond hij met een glimlach voor mijn deur. Dat was zeker positief. Wat mij betreft weer voor herhaling vatbaar.
Bianca
Wederom heerlijk gegeten. Bezorging was keurig op tijd door een vriendelijke jongen. Tot een volgende bestelling!
Erhan Y
Lekker en optijd bezorgd!
Danielle
Weer heerlijke sushi meegekregen! Dankjulliewel!
Stef
Dennis Andriese
Altijd goede ervaringen, maar dit keer minder. Ik denk dat het door de oudejaarsavond drukte komt. Dag van te voren besteld. De sushiâs waren niet alleen inside out, maar ook upside down. Ik heb de indruk dat de box was gevallen. Kan gebeuren, maar wel jammer. Zag er niet meer smakelijk uit.
Annelieke
Gevarieerd, vers en op tijd geleverd. En verrast met een flesje sojasaus.
Joyce
De smaak is altijd heerlijk. Alleen merk ik de laatste tijd dat er niet goed gelezen word, want ik geef netjes aan iets niet op m'n pokebowl te willen en toch zit altijd alles erop! Graag daar meer op letten en dan is het zeker 5 sterren waard.