Beoordelingen van Sushi Station Amersfoort

Recente recensies

5.0
RD
vandaag

Weer heerlijk geten en snelle bezorging!

Josephine
gisteren

Altijd heerlijke poke bowl

P.m van derWildt
25 november 2022

Heerlijk

RD
25 november 2022

Altijd de beste, verse sushi en super klantvriendelijk personeel ( dankjewel voor jouw hulp Fleur!)

Margo
22 november 2022

Ik kreeg niet de volledige bestelling. ☹

Joris Kempen
21 november 2022

Netjes op tijd en fijn dat je kunt aangeven geen stokjes nodig te hebben.

Mike Companjen
20 november 2022

Helaas was de sushi echt koud, en helemaal Edamame boontjes zijn alleen lekker als deze warm zijn ..

tarik
18 november 2022
Paul
16 november 2022
Benedicta
15 november 2022

Heerlijk en vers.

Annette
14 november 2022

Deze bestelling was een aanfluiting. De bestelling kwam Pas na anderhalf uur. De sushi smaakte niet zoals normaal. De dumplings waren koud. Erg trage bezorging en het was gewoon niet lekker.

Manuela
7 november 2022

Bestelling werd niet geleverd. Na bellen bleek dat de bestelling niet meegegeven was en ze ook geen bezorger beschikbaar hadden. Ook wisten ze niet wanneer het wel bezorgd kon worden. Er werd niet gecommuniceerd vanuit hen en als we zelf niet hadden gebeld hadden we niets geweten. We moesten de bestelling dus maar komen ophalen. Enorm slechte service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natascha
6 november 2022

Zoals altijd weer super vers en heerlijk van smaak. Ondanks de drukte was het op tijd klaar.

Jolanda
6 november 2022

Sushi was heerlijk vers .bezorgtijd half uur te laat.

Els
3 november 2022

Altijd mooi op tijd en de poke bowl is altijd lekker, vers en goed gevuld. We bestellen graag hier!

Elisabeth Minnee
1 november 2022

Bestelling kwam 45min na de mail waarin stond 'uw bestelling is onderweg' (het is maximaal 10 minuten rijden), waardoor de yakitori niet meer warm was. Ook de avocado maki viel uit elkaar en zat deels onder de saus, terwijl ik deze expres gekozen had omdat er geen saus opzat. Aan de telefoon ben ik vriendelijk geholpen, maar de bezorgen heeft helemaal geen opmerking/excuses gemaakt over de vertraging. Eerdere keren heb ik positievere ervaring met sushi station gehad.

Jes
31 oktober 2022

Ik had aangegeven geen gember en geen soja. Toch zat dit erbij. Erg jammer want het is onnodige verspilling. Verder weer intens lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
31 oktober 2022
Erwin
31 oktober 2022

Goede bezorging en lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ric
30 oktober 2022

Goede prijs kwaliteitverhouding, stukken kip mag van mij iets kleiner, mengt makkelijker, smaak is prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
29 oktober 2022

Goede kwaliteit, op tijd bezorgd.

M Ros-Koelewijn
29 oktober 2022

We hebben heerlijk gegeten Ga zo door!!! Komen gauw weer terug. Hartelijk groetjes

Christina Martis-den Hollander
28 oktober 2022

Alles prima shusi en bezorging!

Wijngaarden
25 oktober 2022

Sushi was heerlijk en op tijd bezorgd

J
24 oktober 2022

Perfect! Mooi op tijd en alles van verse kwaliteit

Danielle
23 oktober 2022
Florine
23 oktober 2022

Goed kwaliteit zoals altijd, snelle bezorging.

Jim
23 oktober 2022

Sushi was echt heel lekker

Vos
23 oktober 2022
J. van Dalen
22 oktober 2022

Prima kwaliteit, heel erg vers en goed van smaak. De website is niet handig als je wel wil kiezen voor Soja Saus of Wasabi. Maar goed, het was toch afhalen en toen alsnog gekregen. Verbeter die website aub. Voor de rest: prima!

C.F. Bos
21 oktober 2022

Deze keer exact op de door mij aangegeven bezorgtijd binnen, top. Eten was zoals gewoonlijk erg lekker, prima kwaliteit. Zal niet de laatste keer voor ons zijn. 2 keer de Beef Poke bowl 1 keer de Salmon Poke bowl

Sabrine
20 oktober 2022

Heerlijke pokebowl en snel bezorgd

Shannon Berkien
19 oktober 2022
Josephine
19 oktober 2022
Marcella
16 oktober 2022

Heerlijke sushi. Ik bestel hier graag. Grote bakken met 44 stuks voor een fijne prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa
16 oktober 2022

Duidelijk aangegeven twee pokebowl zonder viseitjes te willen. Bestelling afgehaald. En eenmaal thuis zagen we dat de pokebowls vol met viseitjes zaten.mijn partner hoefde de bowl niet want die lust dit niet. Ook de gevraagde sojasaus ontbrak. Ik heb toen gebeld. En na een hoop uhm ..tja...uhm...uh.... is het meisje wat ik aan de lijn had de manager gaan bellen voor een oplossing.en zou mij daarna terugbellwn...dit is helaas niet gebeurd. Foutje kan gebeuren..maar ala de afhandeling dan ook nog eens slecht is dan wordt het wel vervelend....jammer. want ik was altijd wel tevreden

Bos
15 oktober 2022

Eten was prima, dus voor herhaling vatbaar. Eten werd 35 minuten te vroeg bezorgd, aan de ene kant mooi, aan de andere kant geef ik speciaal een richttijd aan. Volgende keer geef ik dit extra in opmerking veld aan. Toevallig was ik deze keer eerder thuis dan verwacht, maar dit is voor mij de reden als ik een richttijd aangeef.

Smits
14 oktober 2022

Mist altijd wat bij de bestelling…

Mel
12 oktober 2022

Levering was voor de genoemde tijd en dus super! Qua sushi was het niet wat we gewend zijn bij jullie, gevraagd zonder spicy en was dit keer niet rekening mee gehouden helaas. Ook hoe de sushi gesneden was, erg dik en lomp. Qua smaak oke

Sheila
11 oktober 2022

Ik miste stokjes en sojasaus. Maar verder was het heerlijk!!

Alhamrany
11 oktober 2022

It is just perfect authentic sushi…

Manon
9 oktober 2022

Heerlijk!

Cartan
8 oktober 2022

Zoals altijd heerlijk!!! Top restaurant.

Peter van Roon
8 oktober 2022

Goede kwaliteit alleen jammer dat als je geen stokjes geen wasabi aankruist je het toch krijgt

Rent
8 oktober 2022

Koude deel bestelling niet geleverd. Tweede bezorging, Sushi plakte tegen verpakking en ontbrak fles Sojasaus.

Karen
8 oktober 2022
Gert
7 oktober 2022

Prima alleen de warme hapjes waren aaat afgekoeld dus tip beter inpakken

Verheul
3 oktober 2022
Colin
2 oktober 2022
Malestein
2 oktober 2022

Bestelling was heel laat. Jammer

Chris
1 oktober 2022

Eerste keer besteld en echt super lekker!

Evg
1 oktober 2022

De lekkerste sushi in Amersfoort! Super vers, super lekker!

S
1 oktober 2022
Linda
30 september 2022
tB
30 september 2022

Bij afhalen nóg betere kwaliteit. De zalm is boterzacht, alles lekker vers. Dus we bestellen zeker weer, dan halen we graag weer af.

Abid Adahchor
30 september 2022

Heerlijk gegeten.

🌈
27 september 2022

Gevraagd of ze een feestelijk tintje konden geven voor mijn jarige dochter. Het was een feestelijke en liefdevolle toevoeging aan onze sushi schaal dank je wel. Tot de volgende keer 🙏🏽

Rutger
26 september 2022
Jes
24 september 2022

Was weer heerlijk! Jammer alleen is dat het in zwarte plastic bakjes zit, zwart plastic kan niet in de recycling container. Dus tip: andere kleur plastic bakjes!

Iris van den Heuvel
23 september 2022
Judith
20 september 2022

Heerlijk en op tijd

Marlon
15 september 2022

Op tijd geleverd, uitstekend van smaak.

Reactie van Sushi Station

Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, daar worden we blij van. We zien u graag terug bij Sushi Station.

Maria
14 september 2022

Heerlijke verse sushi, echt top.

Sigrid Hoekzema
12 september 2022

Netjes dat jullie even belden om te zeggen dat bestelling kwartier vertraagd was. Blijf dit doen. Wordt zeer gewaardeerd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent geweest!

S
11 september 2022
Norbert
9 september 2022

Poke bowls zijn onze favoriet. Elke variant is heerlijk!

Sebastian
8 september 2022

Goede pokebowls

Marij
8 september 2022

Sushi’s zijn heerlijk en stipt op tijd geleverd. Ook het telefonische contact was behulpzaam en prettig. Bedankt en zeker tot een volgende keer

Esther Dijkers
7 september 2022

Wauw wat hebben wij lekker gegeten van de poke bowls het was ronduit verrukkelijk. Vers en goed van smaak. Echte aanrader.

Reactie van Sushi Station

heel erg bedankt voor het feit dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te plaatsen. Hier worden wij erg blij van!

Ria
6 september 2022

Eten was weer top en de bezorging op tijd. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert Jan
5 september 2022

Aanrader optijd bezorgt

Paul
5 september 2022
Mark
5 september 2022

Heerlijke sushi wederom. Nu al meerdere keren besteld en altijd goed en bezorging keurig op tijd. Gisteren zelfs om 17.00 pas besteld en om 18.00 geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tessa
5 september 2022

Lekkerste sushi in Amersfoort. Super vriendelijk personeel en de sushi is altijd heel snel klaar.

Carolina Bertolucci
4 september 2022
Thea
4 september 2022

Super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maura
4 september 2022

Heerlijke Sushi, de schaal was zo leeg. Bezorging exact op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Maura, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zien u graag terug bij Sushi Station.

Monique van de Donck
2 september 2022

Het was weer heerlijk

Pettie van der Wildt
30 augustus 2022

Heerlijk

Natascha
28 augustus 2022

Super verse en lekkere sushi. Top bezorging maar ook voor het afhalen super service. Ik ben fan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Natascha , heel erg bedankt voor het feit dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te plaatsen. Hier worden wij erg blij van!

Manfred
28 augustus 2022

Prima smakelijke sushi die op tijd gereed was.

R Koedijk
28 augustus 2022

snel geleverd en prima sushi!

Han
28 augustus 2022
Rick
28 augustus 2022
Reactie van Sushi Station

Beste Rick, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Mel
27 augustus 2022

Heerlijk allemaal en qua tijd ook altijd goed! Super fijn dat er dit keer met de opmerking ‘geen spicy’ het opgevuld werd met wat anders! :) hebben heerlijk gegeten, thanks!

Reactie van Sushi Station

Hi Mel, Bedankt voor je complimenten, we proberen altijd zo goed mogelijk rekening te houden met de opmerking en fijn dat je tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

ed weyand
27 augustus 2022

Helemaal top, heerlijk en snel bezorgd.

Reactie van Sushi Station

Hi Ed, Bedankt voor je complimenten, we gaan dit binnen ons team delen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Lenny Holtrop
26 augustus 2022

Ik heb de zalm pokebowl al vaak bij jullie besteld en had deze keer echt de indruk dat er veel minder in zat. Van alle ingrediënten, zowel de zalm, de groenten en zelfs de rijst..

Reactie van Sushi Station

Hi Lenny, Bedankt voor je feedback, zo kunnen we onze proces continu verbeteren. We zullen je bestelling bekijken en bespreken met de chef wat er aan de hand is, om dit te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Her
26 augustus 2022

Voor mij hoeft de bestelling niet met een nietmachine worden dichtgemaakt, verder heerlijke suschi

Reactie van Sushi Station

Hi Her, Bedankt voor je feedback, bij afhalen nieten we de tassen normaal gesproken niet. We zullen dit doorgeven aan onze team. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Soraya Krol
25 augustus 2022

Echt werkelijk fantastisch!

Reactie van Sushi Station

Hi Soraya, Bedankt voor je fantastische beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

De wilde
22 augustus 2022

Super verse en smaakvolle sushi. Exact op tijd bezorgd

Reactie van Sushi Station

Beste De Wilde, We zijn erg blij met je complimenten en zullen dit binnen ons team delen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Elly Juffermans
22 augustus 2022

Het was weer heerlijk!

Reactie van Sushi Station

Hi Elly, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Ed
20 augustus 2022
Reactie van Sushi Station

Hi Ed, Bedankt voor je beoordeling, wat kunnen we verbeteren om de 5***** te behalen? Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Radstok
16 augustus 2022

De extra zalm ontbrak bij de poke bowl

Reactie van Sushi Station

Beste Radstok, Bedankt voor je feedback, we vinden het erg vervelend dat de extra zalm ontbrak, we gaan contact met je opnemen voor de compensatie. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Marion
15 augustus 2022

Heerlijke poke bowls!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Hi Marion, Bedankt voor je compliment. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Jeroen
14 augustus 2022

Smaakte goed en bezorging was mooi op tijd 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Hi Jeroen, We zijn erg blij met je waardering en fijn om te horen dat het goed smaakt en op tijd is. Met vriendelijke groeten, Team Susih Station Amersfoort

M.
14 augustus 2022

Erg lekker en op tijd bezorgd! Wel wat aan de prijzige kant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste M, Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Elise
14 augustus 2022

Quick service and delicious sushi!

Reactie van Sushi Station

Hi Elise, Thank you for the feedback, we apppreciate a lot. Best, Met vriendelijke groeten, Team Susih Station Amersfoort

A.R
14 augustus 2022
Reactie van Sushi Station

Beste A.R. Bedankt voor je waardering. Met vriendelijke groeten, Team Susih Station Amersfoort

Natasja
13 augustus 2022

Heerlijke verse sushi. Op tijd bezorgd. Wij zijn fan!!!

Reactie van Sushi Station

Hi Natasja, Bedankt voor je feedback, we zijn erg blij om je als fan bij te hebben :) We waarderen jou als vaste klant, graag tot snel. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Kok
13 augustus 2022

Heerlijke sushi, goed verzorgd en fijn op de afgesproken tijd bezorgd. Zelfs met een extra attentie erbij. Helemaal top.

Reactie van Sushi Station

Beste Kok, Fijn dat je heerlijk hebt gegeten en bedankt voor de complimenten, we gaan dit binnen ons team delen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Harmen
13 augustus 2022

De sushi was van goede kwaliteit. Zeker een aanrader. De tempuragarnalen vielen echter zwaar tegen. Waarschijnlijk veel te lang in het bakje gelegen. Slap, lauw en van de crunch niets meer over.

Reactie van Sushi Station

Beste Harmen, Bedankt voor de feedback, we vinden het erg vervelend om te horen dat de garnalen tegen viel. We willen dit graag compenseren en we nemen per e-mail contact met jou op, hopelijk kan je ons nog een kans geven. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

T
13 augustus 2022

Lekker hoooorrrr!

Reactie van Sushi Station

Beste T, Bedankt voor je review, wat kunnen we doen om de 5 sterren te halen :) ? Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Rochelle
11 augustus 2022

Pokebowl was goed! Jammer dat de dressing die ik extra had besteld er niet bij zat!

Reactie van Sushi Station

Hi Rochelle, Bedankt voor je review en feedback, we vinden het erg vervelend om te horen dat de extra dressing niet is meegeleverd. We zullen contact met je opnemen per e-mail om dit te compenseren. Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

P van der wildt
9 augustus 2022

21 juli en vandaag genoten van de poke bowl. Toch heb ik beide keren niet de extra dressing ontvangen die ik in de app erbij bestelde ook staat deze op de bon. Dat vind ik gek en jammer. Groet pettie

Reactie van Sushi Station

Hi Pettie, Bedankt voor je beoordeling en we waarderen dit enorm. Zo kunnen we continu onze processen gaan verbeteren. Onze excuses dat de extra dressing niet is meegeleverd. We zullen contact met je opnemen per e-mail om dit te compenseren en met het team bespreken hoe we dit kunnen voorkomen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Martin
9 augustus 2022
Reactie van Sushi Station

Hi Martin, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

W.schut
7 augustus 2022

Het was heerlijk goed verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste W. Schut, Bedankt voor je tijd om feedback te geven, we waarderen dit heel erg. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Anita
5 augustus 2022

Heerlijk gegeten en tijdige bezorging

Reactie van Sushi Station

Hi Anita, Bedankt voor je feedback, we doen ons best om atlijd tijdig te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Megan Aalders
3 augustus 2022

Hadden een sushi lover box die samengesteld werd door de chef, complimenten!! Het was heerlijk

Reactie van Sushi Station

Hi Megan, Bedankt voor je waardering en compliment, we zullen dit aan onze chef doorgeven. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Iris
1 augustus 2022

De smaak was goed, maar de sushi's vielen echt helemaal uit elkaar, dus het was amper te eten! Super zonde, de andere keren dat ik hier heb besteld was dat niet zo.

Reactie van Sushi Station

Beste Iris, Bedankt voor je feedback, zo kunnen we onze proces continu verbeteren. We zullen dit intern met onze chef bespreken om dit te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

S
31 juli 2022

Lekkere sushi van goede kwaliteit met goede bezorging en de bezorgster geeft genoeg oogvitamine en mocht er zeker wezen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Hi S., We zijn erg blij met je feedback en we gaan dit zeker binnen ons team delen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Manuela
27 juli 2022

Het was heerlijk en van de pokebowl hebben we 2 dagen gegeten.

Reactie van Sushi Station

Beste Manuela, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Ellen
27 juli 2022
Reactie van Sushi Station

Beste Ellen, Bedankt voor je beoordeling. Wat kunnen we verbeteren om de 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ te halen? Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Paul
26 juli 2022
Reactie van Sushi Station

Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

N
24 juli 2022

Sushi valt uit elkaar, het is daardoor niet goed te eten. De bezorging komt een uur te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste N., Bedankt voor je feedback, zo kunnen we onze proces continu verbeteren. We zullen dit intern met onze team bespreken hoe we dit in het vervolg kunnen oplossen. Kan je contact met ons opnemen voor een bijpassende oplossing? Je kan ons een whatsapp sturen naar 0618884225 Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Kegam
24 juli 2022

Het was weer heerlijk, zoals gewoonlijk.

Reactie van Sushi Station

Hi Kegam, Bedankt voor je steun als vaste klant, we zijn erg blij dat jouw vrienden ook enthousiast zijn. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

S
24 juli 2022

Nu twee keer bij Sushi Station besteld. Heerlijke sushi en keurige bezorging. De sushi ligt ook nog netjes in de doos en niet zoals bij diverse andere bezorgers door elkaar gehusseld door het rijgedrag van de bezorger. Top dus.

Reactie van Sushi Station

Hi S., We zijn erg blij met je feedback en we gaan dit zeker binnen ons team delen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

P van der wildt
21 juli 2022

Heerlijke rijke pokebowl. Heerlijke smaken. Fijne bezorging. 1 minpuntje extra dressing wel erbij besteld, niet gekregen. Ik heb 1 cupje gehad. Ik weet niet of dat een dubbele portie is. Misschien een tip om de bon aan het bezorgtasje te bevestigen.

Reactie van Sushi Station

Hi P van der Wildt, Bedankt voor je feedback en complimenten. We vinden het erg vervelend dat de extra dressing niet is geleverd. We hebben intern besproken hoe we dit gaan oplossen. We nieten altijd het bonnetje op de tassen dit is volgens ons procedure. Misschien is die eraf gevallen tijdens bezorgen, we zullen beter opletten in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Levi
21 juli 2022

Top

Reactie van Sushi Station

Hi Levi, Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Jo
18 juli 2022

Snel geleverd volgens afspraak Heerlijke don, jammer genoeg weinig groenten 😢

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Hi Jo, Bedankt voor je complimenten, wat betreft weinig groente. We zullen dit doorgeven aan onze hoofdkantoor, bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

LH
18 juli 2022
Reactie van Sushi Station

Hi LH, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Hattuma
15 juli 2022

Heerlijk vonden wij het we gaan zeker vaker bestellen

Reactie van Sushi Station

Dag Hattuma, Bedankt voor je beoordeling, we waarder je heel erg als vaste klant. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Pascal Schreur
13 juli 2022

Alles was super lekker!!! Er was 1 klein minpuntje er was iets niet gelevert, maar dat werd geljjk opgelost en kregen nog iets extra’s ook!!! Top zaak

Reactie van Sushi Station

Beste Pascal, Bedankt voor je feedback en fijn dat het opgelost is. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Agnes
11 juli 2022

Het was heerlijk vers en lekker! Ook tikje anders dan standaard.

Reactie van Sushi Station

Hi Agnes, Fijn om te horen dat het vers en lekker is, we zullen het aan onze chefs doorgeven. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Natasja
9 juli 2022

Heerlijke sushi, snel geleverd, top!!!!

Reactie van Sushi Station

Hi Natasja, Bedankt voor je complimenten. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Frederike
5 juli 2022

Heerlijke pokebowl, mooi op tijd en vriendelijke bezorging

Reactie van Sushi Station

Hi Frederike, Bedankt voor je feedback, we waarderen het enorm. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Marga
3 juli 2022

Vers, smaakvol en het zag er goed uit

Reactie van Sushi Station

Hi Marga, Bedankt voor je feedback. We zijn heel erg blij met jou als vaste klant. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Karen
3 juli 2022

Keurig op tijd bezorgd en heerlijke sushi

Reactie van Sushi Station

HI Karen, Bedankt voor je beoordeling, we zullen dit binnen ons team delen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Bartek
2 juli 2022

Great as always

Reactie van Sushi Station

Hi Bartek, Thanks for your great feedback, we appreciate a lot. Best, Team Sushi Station Amersfoort

Margreet
1 juli 2022

Eerste keer besteld bij jullie, is goed bevallen! Lekkere sushi en mooi op tijd bezorgd.

Reactie van Sushi Station

Hi Margreet, We zijn erg blij met je beoordeling en we gaan dit zekers binnen ons team delen. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Patricia
30 juni 2022

Super, dat jullie het druk hebben. Jammer, dat we daardoor iets langer dan gebruikelijk moesten wachten. En jammer, dat de extra wakame die ik gevraagd (en betaald) had op mijn pokebowl er niet op zat. Verder lekker gegeten weer.

Reactie van Sushi Station

Beste Patricia, bedankt voor uw recensie. Wij vinden het vervelend dat u langer dan normaal moest wachten op uw bestelling. Onze excuses dat de extra wakame er niet bij zat, wij zullen in de toekomst beter hierop letten. Fijn dat verder alles wel naar wens was. Wij zien u graag terug bij Sushi station! Met vriendelijke groeten, Sushi station Amersfoort

Van der Sluijs
29 juni 2022

Keurig op tijd gebracht en het was heerlijk!

Reactie van Sushi Station

Beste van der Sluijs, Fijn dat het op tijd en heerlijk was, we waarderen jouw feedback. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Ferhan
28 juni 2022
Steven
27 juni 2022
Reactie van Sushi Station

Hi Steven, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Mark
25 juni 2022

Lekker eten, makkelijk te bestellen, keurig op tijd klaar, vriendelijk personeel - geen negatieve ervaringen met Sushi Station tot dusver. De 'don's'zijn van fijne kwaliteit, evenals de pokebowls - de sushi is, voor Nederlandse standaard, van zeer hoge kwaliteit, en als je de kans krijgt, probeer dan eens zo'n typisch Japanse mochi als nagerecht. Er zot vast een smaak bij die je lekker vindt. Ik kom hier graag weer terug.

Reactie van Sushi Station

Beste Mark, Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie. Fijn dat alles naar wens is geweest. wij hopen u spoedig terug te zien bij sushi station! Met vriendelijke groet, Sushi station Amersfoort

Mariette
24 juni 2022

Topkwaliteit!

Reactie van Sushi Station

Hi Mariette, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Bert
24 juni 2022

Vers en lekker eten op tijd gebracht. Top.

Reactie van Sushi Station

Hi Bert, Bedankt voor je beoordeling, we waarderen het enorm. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Robert Jan
24 juni 2022

Kwaliteit en bezorging uitstekend goed alleen als je aan geeft geen soja saus, gember en stokjes te willen ontvangen krijg je ze toch

Reactie van Sushi Station

Hi Robert Jan, Bedankt voor je feedback, we zullen in het vervolg beter op letten. Met vriendelijke groeten, Team Sushi Station Amersfoort

Anna
22 juni 2022

De bestelling kwam erg rommelig aan en veel van de sushi viel uit elkaar. Het duurde bijna een uur tot bezorging. De smaak en kwaliteit was wel goed.

Reactie van Sushi Station

Beste Anna, Onze excuses dat we te laat uw bestelling hebben gebracht. We moeten beter onze drukte inschatten om meer op tijd te leveren. We zullen de chef ook attenderen dat de sushirollen strakker gerold moeten worden , zodat het niet uit elkaar valt. Nogmaals excuses voor het ongemak. We zien u graag terug bij Sushi Station.

Ragnhilde
20 juni 2022

Eten was heerlijk. Één gerecht vergeten te leveren maar dat kwam dubbel binnen 10 minuten alsnog, chapeau.

De ruiter
18 juni 2022

Prima was top

Wim
18 juni 2022

Supersnel. Goeie service. Heerlijke sushi

E. Hendriks
18 juni 2022
Thea
18 juni 2022

Sushi was lekker en bezorging lekker snel!

Esther
18 juni 2022

Je proeft dat het vers is. Heerlijk gegeten, op tijd bezorgd!

Kimberly
18 juni 2022

Op tijd klaar, super lekker vers zoals verwacht. Spicy mag iets meer spicy

Eer
16 juni 2022

Heel lekker. Altijd super verse sushi! Op tijd geleverd;)

Debby
14 juni 2022

De sushi was erg lekker! Vers, smaakvol en gevarieerd. Zeker voor herhaling vatbaar. Zou Sushi Station bij vrienden en bekenden zeker aanraden als een goed adres om sushi te bestellen.

Hatu
12 juni 2022

Heerlijke sushi zoals we gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

piet
11 juni 2022

Grote hoeveelheid zalm, jammie. Top prijsje

Adrianne van Doorn
9 juni 2022

Personeel zeer bereidwillig om telefonisch verder te helpen bij vastlopen website. Ik vind de prijs bizar hoog. Voor dat geld kunnen we uit eten. Nu regel ik locatie en drank zelf. De gefrituurde garnalen waren niet gaar. Er zat een sushi bij die zo pittig was dat er spontaan een intolerantie op speelde en de website liep vast. Extra geld rekenen voor een iDeal transactie vind ik ongehoord.

Hati
8 juni 2022

De sushi was heerlijk, maar men was de eetstokjes vergeten. Volgende keer graag meesturen :)

Rogier
7 juni 2022

Top. Goede kwaliteit. Laatste keer duurde t wel twee uur voor ik eten had. Maar dat was 1 uit de 6 keer gebeurd. Prima verder!

Edwin
6 juni 2022

Eerste keer dat we bij Sushi Station besteld hebben en zeker een 2e keer waard! Het eten was op enkele seconden na precies op tijd geleverd. Warm was warm, kou was koud en het ijs (toetje) was nog bevroren. Met pokebowls is het altijd experimenteren (qua inhoud), maar de 'standaard' bowls waren al erg lekker. De volgende keer zelf nog wat finetunen. Wat ons betreft een blijvertje. Ps. het is niet mogelijk om fooi toe te voegen bij de online bestelling. Misschien een idee om deze toe te voegen.

Robert Jan
4 juni 2022
Marcheaux
3 juni 2022

👍

Petra
2 juni 2022

Snackbox is lekker en naast een salade , patat ,oid helemaal goed. De loempiaatjes waren karig gevuld, maar verder lekker vers en smaakvol.

Jan-Willem
1 juni 2022

Over het algemeen een prima sushi toko! Zou nog wel graag soepjes in het assortiment zien. Tot nu toe 3 keer besteld en als het zo blijft gaan, komen er nog wel meer momenten bij. Kleine puntjes: jullie willen geen verspilling, dus ik geef steeds aan dat er geen wasabi, gember en stokjes bij hoeven, maar tot nu toe zit het er elke keer bij. Op zich niet heel erg, maar zet het dan ook niet op je site als er toch niet op gelet wordt. En de loempia's kan je beter verpakken in een papieren zak. Mogelijk worden ze dan minder zacht.

Maarten
30 mei 2022

Deze keer alles op tijd en erg lekker, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma
29 mei 2022

T was echt top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Florine
28 mei 2022

Zoals altijd overheerlijk sushi en in het bijzonder genoten van de tonijn tataki. Keurig op tijd bezorgd ook al plaatste ik de order vrij last minute.

Orsolya
28 mei 2022

Delicious ❤️

Caroline
26 mei 2022
Tissam
26 mei 2022

Heerlijk! Onze vaste adres voor sushi!

Ron Jansen
26 mei 2022

Was op tijd en heerlijk

Brigitte
26 mei 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Alleen jammer dat de sushi uit elkaar viel een dus niet met stokjes te eten was.

Tolboom
25 mei 2022

De bestelling kwam ruim 20 minuten later dan besteld. Dumplings niet goed gereed, harde buitenkant alsof ze opgewarmd waren.

Jes
24 mei 2022

Weer een heerlijke pokebowl! Een mix van zalm en tonijn dit keer met extra avocado. Echt heerlijk!!

J.Collignon
22 mei 2022

Het was kwaliteit, vers en keurig op tijd bezorgt.

Lies
21 mei 2022

Perfecte timing qua bezorgen. De sushi was heerlijk en smaakte vers. Lekker gegeten en zeker een volgende keer voor ons, bedankt !

Megan Aalders
20 mei 2022
Famke
19 mei 2022

Was erg lekker net zoals de bezorger

Peter
17 mei 2022

Heerlijke poke bowl en zeer snelle bezorging

Allister
16 mei 2022

Lekker sushi besteld .stond weer optijd klaar om afgehaald te worden. En zoals altijd was het weer top. Dus zeker een aanrader.

Erik Nijland
14 mei 2022

Goed gevulde pokebowl met heerlijke ingredienten. Jammer dat er toch stokjes worden meegeleverd terwijl ik bij de online bestelling aangegeven had dit niet te willen. Levering was prima op tijd

Gert van geerestein
14 mei 2022

Een nieuwe box lover genomen het was werkelijk wederom overheerlijk! Fijn dat er regelmatig nieuwe boxen zijn

Evgenia
12 mei 2022

Het waren de verste de lekkerste syshi die wij ooit hebben gegeten! Top kwalitijt, top service! Wij gaan altijd bij jullie bestellen!

Bertie
12 mei 2022

heerlijke poké-bowl! goed gevuld, lekkere ingrediënten en meer dan genoeg als avondhap... de wasabi-mayo-dressing is echt zálig! lekker pittig.. :-)

Mat van Houten
11 mei 2022

Boven verwachting snel geleverd! Lekkere sushi!! Jammer dat er kosten in rekening worden gebracht voor Ideal, dat gebeurt bijna nergens meer...

W. Schut
9 mei 2022
Brehm
9 mei 2022

De schaaltjes van de Poké bowl lagen scheef in de tas waardoor alles door elkaar… niet minder lekker maar wel een beetje jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I.Gijsbertse
8 mei 2022

Was heerlijk. Alleen de soja saus was vergeten er bij te doen.

Liesbeth Warmerdam
8 mei 2022

Erg lekker en vers. Mooi op tijd bezorgd.

Kris
7 mei 2022

De beste sushi die ik ken

Britt
7 mei 2022
G.H. Nijland
7 mei 2022

Heerlijke pokebowls en uitstekend op tijd geleverd

Salma
5 mei 2022
Manuela
2 mei 2022

Het eten was weer super lekker! Online besteld en op de afgesproken tijd stond het klaar.

Ad-Just Bouwman
1 mei 2022

Fijne pokebowls die ook nog naar smaak aan te passen zijn. Was ook vlot bezorgd.dank!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ayse
30 april 2022

Was echt heerlijk en op tijd!

Salma
28 april 2022
Daniëlle
28 april 2022
Paul
26 april 2022
Iris
25 april 2022

Super snelle bezorging! En dat op een zaterdagavond, top! Sushi was erg lekker en goed gemaakt.

Hermsen
24 april 2022

Lekkere verse sushi.

Rosanne Laugs
24 april 2022

De bezorging was snel. De smaak is heel lekker van de sushi maar de stukken zijn erg groot met veel rijst, vooral de nigiri. De rolls vallen uit elkaar en is lastig met stokjes te pakken.

Robert Jan
22 april 2022

Vers l, rijst ook vers was nog warm was heerlijk

Elly Juffermans
19 april 2022

netjes, warm, goed verpakt. snelle bezorging. HEERLIJK

W.schut
17 april 2022
Jes
17 april 2022

Zoals elke keer heerlijke smaken! Fijn dat ik mijn eigen bakje mag laten vullen (minder plastic!!). Helaas waren ze gisteravond minder stevig gerold dan gebruikelijk en vielen ze makkelijk uiteen. De smaak was er niet minder om, maar het werd wel een zooitje

Floris
15 april 2022

Prima kwaliteit en stond netjes op tijd klaar bij afhalen.

Aicha
10 april 2022

Heerlijke sushi en vers bereid

Van empelen
9 april 2022

Heerlijk en op tijd

M
9 april 2022

Wanneer je aangeeft dat je graag om 17.45 je eten bezorgd wilt hebben en het is er om 17.05 is dit echt veel te vroeg.

Karen
9 april 2022

Heerlijke sushi. Half uur te vroeg bezorgd en alhoewel dat beter is dan te laat, is het toch niet heel handig. Maar de smaak maakte het goed!

Anita
8 april 2022

Het was heerlijk!!

Melissa de jong
7 april 2022

Stond op tijd klaar. Op de tijd die ik aangegeven had en was lekker! Ik vind het een aanwinst in de buurt

Robert Jan
4 april 2022

Kwaliteit top ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Flipje
3 april 2022

De sesamballen waren heerlijk. De sushi gewoon, maar zeker niet slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Neeltje
3 april 2022

Snelle bezorging. Opnieuw heerlijk gegeten, wel 1 dikke visgraat aanwezig in de sushi. Lijkt erop dat de sushi met verse producten bereid wordt. Wij bestellen zeker opnieuw

Borg
3 april 2022

Het was heerlijk, zalm was echt zacht, het was gewoon heel goed. We hadden om 19.00u besteld en het kwam om half zeven. Op zich niet zo erg omdat we gewoon thuis waren, maar niet handig in de drukte van kids naar bed doen etc.

Roman
2 april 2022

Heerlijke gegrilde tonijn en zalm en spicy tuna. De boontjes hadden wat meer zout mogen hebben. Jammer dat de bezorger de bakjes scheef had gehouden waardoor de spicy tuna omgevallen waren en de saus uit het bakje was gelopen. Ook de mooi opgemaakte gegrilde tonijn en zalm lag door elkaar in het bakje.

Danique
2 april 2022

Al de tweede keer deze week dat we bij jullie bestellen! Perfect op tijd en ongelooflijk lekker. Wij gaan nergens anders meer heen, love it! Ga zo door!

Tiffany Broek
2 april 2022

Heerlijke sushi. Helemaal top

Desiree
30 maart 2022

Het was lang wachten na 1,5 uur kwam het pas. (Levertijd stond op 1 uur) inmiddels flink trek gekregen. Kwaliteit was zoals altijd wel erg goed! Dus was uiteindelijk het wachten waard. Misschien een tip 'als de verwachtte levertijd voorbij is even via mail of telefoon een update te geven van de bestelling' (weet niet of dit mogelijk is)

Tiffany Broek
27 maart 2022

Aanhouder wint :) alles perfect geleverd. Heerlijke sushi. Blijf hier zeker bestellen.

Sigrid Hoekzema
26 maart 2022

Super lekkere sushi, maar we moesten wel geduld hebben voor de bezorging. Heel smakelijk en niet standaard. Wij komen terug!

Michaël
26 maart 2022

Heerlijke sushi keurig op tijd maar die 25 cent voor een pin betaling dat gaat nergens over

LH
26 maart 2022

Er was dit keer wel een stuk minder groenten aanwezig in vergelijking met vorige keren. Maar kwaliteit was wel top.

Niels
25 maart 2022

Vandaag de deluxe box besteld, deze box is echt super goed ! De sushi was super vers en smaakte goed!

Paul
24 maart 2022

Top

Tiffany Broek
24 maart 2022

Heerlijke sushi, helaas weer geen masago in mijn pokebowl.

Joanna Jakubek
24 maart 2022

Heerlijk gegeten! Don met ribeye is absolute topper! Ook sashimi was perfect. Snel geleverd, ben heelt tevreden

Linda van Brakel
24 maart 2022

Nu voor de tweede keer besteld helemaal top snelle bezorging en we hebben weer genoten van de sushi

Suzette Bryson
24 maart 2022
Heerlijk eten. Snelle bezorging.
21 maart 2022
Van Driel
20 maart 2022

De Sushi zat wel erg tegen elkaar aangeplakt en viel snel uitelkaar. Maar was erg vers en lekker!!!!

Karen
20 maart 2022
Puk
18 maart 2022
Ed
17 maart 2022
Paul
17 maart 2022

Helaas was de pokebowl niet compleet. Geen tonijn te vinden. Ook de sushi was in dunnere plakken gesneden dan normaal, waardoor er minder was.

Jim Grondhuis
17 maart 2022

Lekker. Heel smakelijk!

Eduard Pubben
13 maart 2022

Perfect en lekker, op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin
13 maart 2022

Optijd en lekker gegeten weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W. Schut
13 maart 2022

Ben zeer tevreden mooiop tijd en heerlijke verse sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan en Anthea
13 maart 2022

Heerlijke sushi, keurig op afgesproken tijd bezorging. Verpakking ziet er netjes uit, echter de sushibox zit te vol, sushi te strak in de box Lastig om sushi heel uit de box te krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hetty Looij
13 maart 2022

Zoals altijd lekker en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mar
12 maart 2022

Altijd perfect!!! Veruit de beste sushi uit de omgeving. De rol die je zelf kan samenstellen is een aanrader! Voor mij geen andere meer.

Amersfoort
11 maart 2022
Lisanne
10 maart 2022

Heerlijke verse mixed fish poké bowl, grote portie en bezorging op tijd.

Jenny
8 maart 2022

Heerlijke sushi!!

Bakker
6 maart 2022

Lekkere sushi, goede service

Harry Van Zuuk
6 maart 2022

Lekker en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilde Vos
6 maart 2022

Het was heel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AF
6 maart 2022
Pien
5 maart 2022

Heerlijk gegeten Mooi op tijd

Heleen
5 maart 2022

Prima verzorgd, heerlijk gegeten!

Joséphine
5 maart 2022
Linda van Brakel
5 maart 2022

Voor de eerste keer besteld bezorging was mooi op tijd vriendelijke bezorger top. Heerlijk gegeten was geweldig veel keus om te bestellen we gaan zeker vaker bij jullie bestellen.

Daniëlle
5 maart 2022
San
4 maart 2022

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke sushi Goed verpakt en verzorgd.

Shannon Berkien
3 maart 2022
Angelique
3 maart 2022

Was lekker!

Gertjan
3 maart 2022

Twee poke bowls besteld. Kwaliteit was prima. Vers en een fatsoenlijke portie. Bezorging was netjes op tijd. Wat wel erg jammer was, was dat er extra bestelde en betaalde saus ontbrak.

Allister
1 maart 2022

Zoals altijd weer lekker gegeten. En zeker aan te raden. Bedankt en tot snel 👍

Coen van derLee
28 februari 2022

Heerlijke sushi, en zeer snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vermeulen
27 februari 2022

Het was weer heerlijk

Hanne Kunneman
27 februari 2022

Super snelle service, aardige bezorger en lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C Schimmel
27 februari 2022
Robert Jan
25 februari 2022
Lisette
23 februari 2022

Weer heerlijk gegeten en genoten van de kakelverse sushi. Prima op tijd bezorgd en ondanks het iets verschoven zijn, goede levering. Voor nu en zeker nog eens dus.

Janine
22 februari 2022

Echt super verse sushi en prima op tijd bezorgd ondanks het slechte weer, top!

Jos
21 februari 2022

Heerlijke sushi gegeten. Goede service door telefonisch te melden dat de sushi, door het slechte weer, enkele minuten later zou worden bezorgd. Vriendelijke bezorging. Prima!!

Jacolien Figge
21 februari 2022

Keurig verzorgd en door weer en wind in een mum van tijd bezorgd. Zeer smakelijk en voor herhaling vatbaar.

Faizel
21 februari 2022

Prima sushi. Genoeg om te kiezen. Ondanks de wind is alles keurig op z’n plek gebleven in de bakjes ;)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jesje
20 februari 2022

Het was weer heerlijk en wat fijn dat ik mijn eigen bakje kon meenemen om te vullen. Fijn voor het milieu

Tanja M.
20 februari 2022
Karen
20 februari 2022

Smaak was echt perfect! De sushi valt wat snel uit elkaar dus eet misschien wat minder makkelijk maar de smaak maakt dat goed

R
19 februari 2022

Bedankt Het was erg smakelijk!

Sulaiman Rustaqi
17 februari 2022
Evelina L.
16 februari 2022

Genoten van een heerlijke poké bowl en daarnaast ook mochi. Omdat de chocolade mochi niet meer beschikbaar was, hebben we extra mochi gekregen. Dat is pas klantenservice!

Johnny
14 februari 2022

Niet de eerste keer dat wij hier een bestelling hebben geplaatst, iedere keer heerlijk gegeten! Kijken al uit naar de volgende keer!

B.Beuse
14 februari 2022

Het was heerlijk,zag er goed uit, en gemakkelijk bestellen