Beoordelingen van Sushi Station Amersfoort

Recente recensies

5.0
Eloise
29 maart 2025

Sushi was heerlijk. Alleen de roomkaas is anders. dat is heel jammer.

Paul
27 maart 2025
Nils
26 maart 2025

Een hele positieve ervaring, de sushi was uitermate vers en de bezorging was snel en netjes.

Anoniem
26 maart 2025
Jeroen Esselmann
25 maart 2025

Voor de 3de keer op rij zijn jullie de warme gerechten vergeten. Dit keer zag jij vrouw het direct, van de bezorger moest ze zelf maar gaan bellen…. Hier was zij het niet mee eens.

Marieke
23 maart 2025

Snelle bezorging en alles supervers zoals altijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
23 maart 2025
Koos Waldram
14 maart 2025

Bestel voor €190.00 met 6 paar eetstokjes, dus waarschijnlijk voor 6 personen. Krijg je maar 4 kleine flesjes soja saus? Bestel zonder gember en wasabi, dat wordt wel gewoon meegeleverd. En 3 verschillende rolls vallen uit elkaar als je ze uit de verpakking haalt. Het is wel eens beter geweest! En de bezorgers LEER ze nu eens dat ze de tasjes rechtop houden , zodat niet alles op z'n kop door de tasjes ligt.

Verhoef
13 maart 2025

Bestelling klopte niet. Ik had 2 chicken springrolls besteld, stonden ook op de rekening, maar ik kreeg vegetarische spring roll. Deze zijn goedkoper. Helaas.

Steef
13 maart 2025
Sandra
12 maart 2025

Weer heerlijk gegeten en precies op tijd bezorgt door een vriendelijke bezorger

Mariza
11 maart 2025

ik had de Vega poke bowl, was super lekker, maar de paprika stukjes waren heel heftig qua smaak.

Virna Tapia
10 maart 2025
Wagenaar-Versteeg
10 maart 2025

Zoals altijd: top! Goede kwaliteit sushi, bezorging ruim half uur sneller dan aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wies
8 maart 2025

Het is heel jammer. Wij zijn vaste klanten en bestellen hier bijna wekelijks. Gister weer besteld, maar de crunchy was oud, de wakame was niet meegeleverd. De ebi, sesamballen en gyoza waren koud. Ik heb gebeld. En de reactie was, tja dat gebeurt nou eenmaal onderweg. Dit kan toch niet als je zo vaak besteld?! Zeer on klantvriendelijk. Erg jammer. Uiteindelijk krijgen we 10% korting op onze volgende bestelling. Maar ook dat vind ik geen service ten op zichte van onze bestellingen. Erg jammer en teleurstellend!!!!!

Nathalie
7 maart 2025

Helaas ontbrak er een dressing. Verder prima, altijd lkkr de pokebowl.

Xandra van Driel
4 maart 2025

Het was weer heerlijk!! Lekker vers en verhouding rijst/vis helemaal goed!!

Winter
3 maart 2025

Helaas ontbraken de sushi stokjes bij de bestelling

AF
2 maart 2025
Mieke
2 maart 2025

Erg lekkere sashimi, wel heeeel lang wachten op bestelling

Erwin
28 februari 2025

Goede kwaliteit sushi. De warme producten waren goed warm bij bezorging. Bezorging was wel een half uur te laat, maar ik werd wel op de hoogte gehouden van de verwachte bezorgtijd.

Paul
25 februari 2025
Marrie
23 februari 2025
Marcheaux
23 februari 2025

Helemaal prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Was erg lekker, en op tijd bezorgd.
22 februari 2025

Was erg lekker. Bezorging ook goed.

Soraya
22 februari 2025

Altijd heerlijk vers!

Bea
21 februari 2025

Heerlijke sushi. Mooi en lekker. Ruim op tijd bezorgd!

Eloise
21 februari 2025

Super goede sushi. Altijd op tijd. Alleen de roomkaas was geen roomkaa

Jarno
18 februari 2025
Bea
18 februari 2025

Heerlijke sushi, alleen deze keer zag het er allemaal een beetje rommelig uit. Ook had ik geen stokjes aangegeven, kreeg ik ze toch. Kwaliteit is prima.

Dje
18 februari 2025

Zoals altijd heerlijke producten en snelle bezorging!

Leander Luik
17 februari 2025

Helaas miste de tonijn in mijn gerecht. We kregen 2 keer zalm pokebowl. Verder was het lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
15 februari 2025

Bestelling geplaatst voor afhaal. Op de afgesproken tijd daar binnengekomen blijkt dat er aan de bestelling nog moet worden gestart. Een verwachte wachttijd is niet bekend. Tijdens het wachten blijken er meer mensen gefrustreerd te wachten sommige blijken er al een uur te zitten!. De telefoon blijft gaan met klachten over bestellingen die verkeerd of incompleet worden geleverd. De telefoon lijkt op de speaker te staan want alle klanten krijgen dit mee. Ook lijkt het te ontbreken aan leiding want het personeel valt elkaar af omdat het niet goed loopt. Er wordt op een gegeven moment zelfs door een personeelslid gezegd dat als zij zich zou verplaatsen in de klant, ze allang was weg gelopen . Zij lijkt dus wel te begrijpen hoe het zou moeten. Nadat ik dit een half uurtje heb staan observeren heb ik besloten mijn bestelling te annuleren en ben ik weg gegaan. Een excuus kon er nog niet eens vanaf. Het eten heb ik dus niet kunnen beoordelen maar dit beloofd niet veel goeds. Er is nog wat werk

X
15 februari 2025

3 uur gewacht, of ik nog een uurtje wilde wachten op bezorging de sushi moest nog gemaakt worden !?? 4 uur wachten voor bezorging van sushi nog nooit mee gemaakt ook niet op feestdagen

Paul
14 februari 2025
Evgenia
14 februari 2025

Heerlijke verse sushi!

Xandra
10 februari 2025

De Sushi was heerlijk vers!! Heerlijk!!! En een hele leuke en lieve bezorger.

CD
10 februari 2025

Steeds minder en goedkopere ingrediënten

Femke
9 februari 2025

De helft van onze bestelling werd niet geleverd. We moesten van de bezorger zelf maar even bellen. De dame aan de telefoon zei dat ze het inderdaad zag staan, excuses en deel twee kwam er zo snel mogelijk aan. Na een uur nog eens gebeld om te vragen waar onze bestelling bleef. Lang in de wacht gestaan en toen kreeg ik te horen dat het zo snel mogelijk gemaakt werd en binnen een half uur bezorgd. Dat laatste is inderdaad gebeurd, maar de eerste sushi was al een uur op.

Linda
9 februari 2025

Het heeft geen zin om een tijd door te geven. Want de bezorger heeft meerdere bestellingen mee waardoor je langer moet wachten op je eten. Zo heb ik een half uur langer moeten wachten en kreeg ik koude loempias. Vind dit best vreemd.

Joost
8 februari 2025

Heerlijk als altijd, die "Familie deluxe box"

Di
6 februari 2025
LS
31 januari 2025

De kwaliteit was weer prima, maar door een of andere reden was de oorspronkelijke bestelling beschadigd. De bezorger ging terig om een nieuwe bestelling te halen, maar daar moesten we nog een uur op wachten. Ik begrijp dat er dingen zo fout kunnen gaan, maar dat het dan nog zo lang moet duren zonder zelfs maar een korting te krijgen of iets dergelijks doet me wel 2 keer denken voor ik nog een keer zal bestellen.

Paul
31 januari 2025
Ingrid
28 januari 2025

Heerlijk en snel geleverd

Astrid
26 januari 2025

De pokébowl was erg lekker, met knapperig verse groenten, de dressing kwam in een los bakje, vind ik fijn. Bij het bestellen was iets niet goed gegaan waardoor ik een half uur heb staan wachten (bij het ophalen). Daar kreeg ik een gratis salade voor, wat netjes is, maar ik was toch gewoon chagrijnig ;)

Anne Marije
26 januari 2025

Netjes verpakt, heerlijke sushi

Herman Struijk
25 januari 2025

Besteld om 19:00 uur op vrijdagavond. Verwachte bezorgtijd blijkt 20:30 uur. Gebeld of afhalen sneller zou zijn: nee. Anderhalf uur voor een paar standaard sushi rolls is niet OK. Heb de bestelling geannuleerd.

Xandra
18 januari 2025

Volgens mij was de Sushi dit keer niet zo vers als dat ik van de Sushi Station gewend ben.

Mariette
18 januari 2025

Prima sushi maar hij werd wel een half uur na de afgesproken tijd geleverd.

Emil Scheerder
18 januari 2025

Jammer dat de order een half uur te laat kwam. Wel fijn om dan een mailtje/appje te krijgen. Jammer ook dat de 3 sojasaus er niet bij zat.

Theo
17 januari 2025

Bestelling was niet volledig. Na telefonisch contact werd het alsnog opgelost. Bezorger nam niet de moeite om zijn helm af te doen.

Dynand Ribbers
16 januari 2025

Mijn bestelling lag helemaal door elkaar, het leek meer op een poke bowl dan de sushi die ik besteld had en was niet compleet

Willem
12 januari 2025

Zsm betekent helaas een uur en een kwartier. Bij bezorging was een deel niet meegeleverd en werd pas 45 minuten later bezorgd. In de sushibak was het een rommeltje. Blijkbaar is er iets scheef gegaan tijdens vervoer waardoor het deksel besmeerd was met alle sauzen. Dat is toch jammer voor € 56

John Sandbrink
11 januari 2025

Bezorging lekker vlot vandaag👍. De pokebowl smaakte perfect.

Jeroen
7 januari 2025

Top gegeten, thanks!

M
5 januari 2025

De bezorging was helemaal goed, vriendelijk en op tijd. Helaas was het eten minder. We hadden 2x een Don besteld, die zouden warm moeten zijn maar waren helaas koud. Ook staat er op de afbeelding groenten bij, maar er zaten helaas maar 2 stukjes komkommer en 1 stukje wortel. Zonde en zeker geen €15,50/€16,50 waard.

Ed
5 januari 2025
Anoniem
3 januari 2025
Evgenia
3 januari 2025

Heerlijk als altijd! Vers, snel bereid en helemaal vriendelijke service!

Steven
31 december 2025

Sushi altijd heerlijk. Thnx weer en fijne jaarwisseling.

Naomi
31 december 2025

Lekker gegeten!

Paul
29 december 2024
Ans Paschedag
27 december 2024

Heerlijke sushi en keurig verzorgd. Netjes op tijd bezorgd echt een aanrader.

Henk
25 december 2024

Alles verliep erg soepel en correct. De sushi was heerlijk, erg van genoten.

Marieke
25 december 2024

Heerlijk snel en vers als wat.. een aanrader!

M. D.
24 december 2024

Bestelling werd 2 uur te laat bezorgd. Twee keer moeten bellen waar bestelling bleef. Deel van de bestelling was koud. Slechte ervaring.

Christie
24 december 2024

Order in de middag al geplaatst voor bezorging om 18.15 uur. Uiteindelijk pas om 20.15 uur gekregen. Zonder soja, gember, stokjes en de kipreepjes waren ijskoud. Sushi was verder lekker.

Claudia Kirk
24 december 2024

Bestelling kwam bijna 2 uur later dan geboekt. Het zou oorspronkelijk om 1800 uur geleverd worden. Om 1850 gebeld en werd toen verteld dat alle bestellingen een uur later geleverd zouden worden. Ze waren ons vergeten te bellen hierover. Uiteindelijk kwam de bestelling om iets voor 20.00 uur.. Alle warm bestelde gerechten (Gyoza, mini loempia en de ebi tempura) waren koud en niet meer crispy. Kortom niet wat we van jullie gewend zijn. We snappen dat kerstavond een drukke avond is maar bijna 2 uur later vinden we toch wel heel erg laat. De vorige keer dat we bestelden was het ook wat later maar dat was maar een half uur , was alles nog warm bij aankomst en kegen we als compensatie wat extra's. Nu helaas dus bijna 2 uur later, koude gerechten die warm hadden moeten zijn en geen excuses bij aflevering.

Koster
24 december 2024

Op tijd besteld 1400uur in de middag. Aflevertijd 1800uur aangegeven pas 2000uur geleverd. We hebben naar jullie gebeld hoe de status van de betelling was,na de 2 de keer bellen werd gewoon de telefoon opgehangen we bestellen vaker bij jullie maar dit was de laatste keer. Hele slechte zaak hoe jullie hebben gehandeld, geef gewoon een belletje dat het wat later aan komt dan is het ook prima.

Johnny
24 december 2024

Ik moest bellen waar ons eten bleef Voor 18 uur besteld maar gebelt om 19 uur waar het bleef het is druk meneer Toen was het er gelukkig een half uur later Bij het open waren ze op 1 gerecht de gedroogde uitjes vergeten erop te doen a€1,10 Voor de rest echt lekker

Natasja
24 december 2024

Compliment voor de aardige nette bezorger!

Kirsten
23 december 2024

Snelle bezorging altijd en heerlijke verse sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
22 december 2024

Eerste keer de helft bezorgd, na bezorging verkeerde spring rolls….

Hoogland
22 december 2024

Ruim 1,5u moeten wachten terwijl de bezorgtijd 35-55min zou zijn. Volgens de bezorgers gebeurd dit vaker. Sushi was prima maar niet bijzonder.

Peter Langens
20 december 2024

Weer heerlijke sushi en bezorging op tijd, kleine fout bij bezorging heel snel opgelost, prima service dus.

Paul
19 december 2024
Caroline
18 december 2024

Lekker sushi en vriendelijk personeel. Er wordt goed rekening gehouden met allergie

Timothy
16 december 2024

Thuis bleek de helft van de bestelling en sushi stokjes te missen. Probeer 4 keer te bellen, wordt weggedrukt. Moet zelf terugrijden om de rest op te halen. Wordt een soort van gecompenseerd met een bakje komkommer. In tegenstelling tot de service was het eten wel goed.

Arjan
15 december 2024
Brigitte
14 december 2024

Ik heb vanavond om 18:54 besteld. Hierbij werd aangegeven dat de verwachte bezorgtijd 19:40 zou zijn. Ik heb iets over 20:00 gebeld. Waar deze blijft. Het was erg druk, caissière was er niet dus was een beetje chaos kreeg ik te horen. Ze gingen er nog mee aan de slag en dan zou t zo snel mogelijk bezorgd worden. Een paar minuten voor 20:30 werd er dan eindelijk aangebeld. Terwijl ik dichtbij het winkelcentrum woon. De tori karaage was koud en soppig… niet te eten. Ik had 4 verschillende items daarnaast besteld. Eentje was nog een beetje lauw. Lekker. Maar de ander was enorm koud. Tempura roll 4 stuks… Hierover belde ik. Maar de jongen aan de telefoon kon hier niets mee. Hij kom niets, ik moest maar mailen. Dan kon de chef/eigenaar reageren. Maar niet makkelijk een mailadres te vinden. Ik heb voor €40,00 aan eten besteld. Ik vind dit erg. Heb gemaild en via fb een berichtje gestuurd. Tot op heden. 23:20 niets vernomen… En wil dan ook graag horen wat voor een oplossing jul

Bob de Gans
14 december 2024

Helaas vandaag slechte ervaring besteld met levertijd 17.30 werd pas om 18.10 geleverd, helaas werd niet alles geleverd wat besteld was, reactie na 7! Keer bellen: was erg druk. Al met al niet alles geleverd ook niet nageleverd. Dit hebben wij nog niet meegemaakt zo slecht dit keer, hopelijk krijgen wij geld terug van de niet geleverde producten en gaat het de volgende keer beter

JoostS
13 december 2024

Weer heerlijk gegeten. Daarom halen we hier altijd onze sushi, kwaliteit is goed en altijd vers bereid.

Tessa
10 december 2024

Was weer heerlijk!!

A
10 december 2024
Rienk
10 december 2024

De bestelling was niet compleet, aardig opgelost. Er zit wel erg veel saus en andere overbodige toppings op de sushi.

Paul
9 december 2024
Eloise
4 december 2024

Altijd op tijd. Als je iets vraagt, doen ze het altijd. Sushi is heerlijk

Helma
30 november 2024

Het was weer erg lekker zoals altijd

R. McNair
30 november 2024

Dit keer kregen we de bestelling van een ander. Die werd opgehaald en ons eten gebracht. Dat had al even gestaan en was ondertussen lauw. Ook niet helemaal wat we hadden besteld (garnalen ontbraken).

Jeske
30 november 2024

Lekker snel en weer erg lekker! Fijn rekening gehouden met wensen omtrent geen stokjes etc.

Rhedi Dekker
29 november 2024

Super lekkere sushi. Al een aantal keer besteld. Prima bezorging Alleen deze keer een half uur eerder dan afgesproken. Was gelukkig al thuis

Eloise
29 november 2024

Super sushi. Als je iets vraagt altijd doen ze het. Heerlijk 🥰

Anja
20 november 2024

Heerlijke classic sushi box besteld. Super lekker en betaalbaar!

dynand ribbers
20 november 2024

kwartier te laat bezorgd en de bezorger had niet op de juiste deurbel gedrukt terwijl ik dat wel op de bon had gezet

Marja
14 november 2024

Gewoon super lekker En altijd netjes op tijd Ondanks dat ik in Nijkerk woon zijn ze er zo

Ragnhilde
11 november 2024

Ik had een speciaal verzoek qua hoeveelheid saus, daar werd zonder pardon gehoor aan gegeven!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elise
9 november 2024

Warme eten was niet echt warm. Geen sojasaus meegeleverd (niet voor de eerste keer). Kwaliteit gaat helaas achteruit. Veel rijst bij de sushi.

M van der Loo
9 november 2024

Heerlijke sushi en prima op tijd

Rhedi Dekker
3 november 2024

Er was 1 gerecht niet geleverd. Werd binnen 5 min. gebracht. Heerlijke sushi. Was de eerste keer. Klein minpuntje van het niet geleverde gerecht. Goed opgelost. Erg goed bereid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.