Beoordelingen van Sushi Station Amersfoort

Recente recensies

5.0
Groen
18 oktober 2025

Te laat bezorgd, wel netjes gebeld, kan gebeuren. Echter was een deel van de sushi was ijskoud, dus niet vers... Stuk goedkoper om naar de AH te gaan voor dergelijke kwaliteit

Aliya
18 oktober 2025

Bestelling was 15 á 20 minuten te laat. Kan gebeuren, maar zonder toelichting vind ik niet zo netjes. Alle 8 stuks Crunchy maki vielen uiteen, waren dus niet strak gerold, eet toch wat slordig 😉 Verder was de smaak goed

A. Paschedag
17 oktober 2025

Heerlijke suhsi keurig op tijd bezorgd.

Saskia
15 oktober 2025

Top. Snelle bezorging en heerlijk eten.

Bea
13 oktober 2025

Mooi op tijd en erg lekker weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emiel
10 oktober 2025

Bij de veggie pokebowl zat helaas geen avocado wat erg jammer was, er zat vooral erg veel mais en omelet op

G.J. Hofland
6 oktober 2025

Top!

Sümeyya
6 oktober 2025

Ik had om 12:45 mij bestelling geplaatst en gevraagd om zsm te bezorgen. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling om 13:45 bezorgd zou worden. Om 13:17 kreeg ik een mail dag mij bestelling onderweg was. Om 14:06 had ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Tussen 14:06 en 14:20 heb ik 6 keer (!!!!) gebeld, maar er werd niet opgenomen. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling om 14:30 ontvangen. Sushi was lekker maar bezorging was belachelijk laat!!!

Arjan
5 oktober 2025

Sushi was prima! Wel jammer dat ik aangeef geen stokjes te willen (bieden ze zelf aan om verspilling te voorkomen) en er dan toch stokjes bijzitten. Ook had ik vooraf een fooi voor de bezorger betaald, maar die had niks gekregen. Kan zijn dat hij die pas na de bezorging krijgt, ben benieuwd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Valerii
4 oktober 2025
Frank
4 oktober 2025

Wederom heerlijk en snelle levering.

Joeri Andreas
4 oktober 2025

Altijd top, vers en op tijd! Heerlijk eten!

CH
4 oktober 2025
Marion
2 oktober 2025

Ik had sashimipokebowl besteld met extra zalm, hier hoort zalm en tonijn in te zitten. Geen tonijn gezien😒 verder prima pokebowl

de Haze
2 oktober 2025
Gladys
1 oktober 2025

Super lekker! Leuke acties en genoeg sushi voor iederen.

Ragnhilde
29 september 2025

Eten was een béétje afgekoeld, maar nog steeds goed te eten hoor.

Karen
29 september 2025

Super lekkere sushi, aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jitske Rosenbaum
28 september 2025

Heerlijk! Vers, warm, goede smaken en super op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ferry
26 september 2025

Helemaal.prima.eten goed service goed...ga zo door.💪

Ron
23 september 2025

Goede kwaliteit sushi welke wij voor 20 personen besteld hadden voor een feestje afgelopen zaterdag. Iedereen was positief te spreken over de Sushi die geserveerd werd, zelfs sushi experts. Dank voor de service!

vincent
22 september 2025

Geen sauzen gekregen bij de snackbox

IN
21 september 2025
Karin
21 september 2025

30 minuten te laat en geen sojasaus.

Barry
20 september 2025

Helaas waren de yakitori koud. Erg zonde. Graag uw reactie.

Reactie van Sushi Station

Beste Barry, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling – dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort

Goos
20 september 2025

Verrukkelijke verse sushi!

Niels Hazekamp
20 september 2025

Heerlijke Sushi. Bezorgtijd is flink lang. En ik had geen stokjes, wasabi, sojasaus en gember besteld, maar dat zat er wel bij

Paul
18 september 2025
Jessica
14 september 2025

Deze bestelling kwam 1uur te laat.Beetje jammer dit. Ook zat niet alles erbij. Dus kon de bezorger nog eens terug. Hoop dat mijn eerst volgende bestelling wel weer op tijd mag komen. De suchi was wel weer heerlijk! Dus de bezorger kon nog eens terug.

Jesse
14 september 2025
Goos
6 september 2025

Verrukkelijke, verse sushi!

Nicole Beekman
5 september 2025

Snelle levering en erg lekker!!

Paul
2 september 2025
Johan
2 september 2025

Voor het eerst hier besteld. Poke bowl was goed van smaak. Helaas een flinke allergische reactie gekregen direct na het eten. Nooit eerder gehad bij andere sushi zaken.

Josephine
31 augustus 2025

Altijd heerlijke sushi

Marcel
31 augustus 2025

Zat geen advocado in Wat een tegenvaller,zat geen smaak aan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
30 augustus 2025

Heerlijk, op tijd geleverd en netjes. De sushi (uramaki box) die geselecteerd was door de chef was van hetzelfde soort als de andere bestelde sushi. Niet erg, was lekker. Maar eigenlijk besteld omdat ik niet iets anders kon kiezen:-D.

Tessa
29 augustus 2025

Onwijs goede service & hulp bij allergie! Lekkere sushi!

Paul
27 augustus 2025
M Wijngaarden- Drost
25 augustus 2025

Levering rond afgesproken tijd, bezorger heel vriendelijk, en de sushi weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid Habraken
22 augustus 2025

Grote bestelling gedaan, miste de eetstokjes en er waren maar 3 kleine flesjes sojasaus bij. Veel te weinig

Reactie van Sushi Station

Beste Astrid, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling – dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort

R bonke
21 augustus 2025

Het was weer prima. Echter deze ene keer toch een klein min-puntje. De tonijn was erg donkergrijs, en dus niet vers of bij verkeerde temperatuur bewaard. Voor vis dat rauw wordt gegeten is dat niet acceptabel.

Reactie van Sushi Station

Beste Ruben, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling – dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort

B
18 augustus 2025

Zat een haar in het eten

De Haze
17 augustus 2025

heerlijke sushi!

Goos
16 augustus 2025

De beste Sushi!

C
15 augustus 2025

Zoals altijd heerlijk en lekker op tijd.

Van der Heijdwn
15 augustus 2025

Gewoon perfect! Prima op tijd, heerlijke sushi!

Herman
15 augustus 2025

Levering volgens vooraf opgegeven tijd. Eten was erg lekker en zag er verzorgd uit.

Jitske Rosenbaum
14 augustus 2025

We zijn altijd heel erg tevreden over de sushi hier. Super lekker, vers en warm. Maar vandaag was het helaas koud en niet knapperig en kwam het veel later dan dat we hadden besteld.

K. m
12 augustus 2025

Ik heb hier meerdere keren besteld, alhoewel ik het prijzig vind is dit een van de lekkerste sushi omstreek Amersfoort. Mijn favoriet is de roll met zalmsalade 😍

Voorst
10 augustus 2025

Om 17:10 de bestelling geplaatst en die zou om 18:10 bezorgd worden, om 18:45 gebeld of ze in de buurt waren en ja de bezorger was net vertrokken. Waarschijnlijk kwam de bezorger niet uit Amersfoort want om 19:30 was de bestelling er nog niet. Uiteindelijk werden we gebeld dat de bezorger onze bestelling ergens anders had afgeleverd dus of wij hem konden terug sturen om het om te ruilen, ik dit duurde een eeuwigheid! Om 20:15 werkelijk 3uur later was onze sushi er. Wat warm moest zijn was uiteraard koud en taai en 3 bakjes waren om gevallen en daardoor een enorme puinhoop. Een sorry is het enige waarmee je het moet doen vanuit hun, nooit meer bij hun bestellen!

Michael
10 augustus 2025

Bezorging was hopeloos. Na een uur wachten kwam de bezorger een bestelling brengen welke ondanks dat het adres op de bon inboet geheel niet overeen kwam met ons adres toch werd afgegeven met de mededeling als het niet goed is bel je maar. Afijn na nog meer dan een uur te hebben gewacht en meerdere telefoontjes werd de bestelling eindelijk gebracht. Teleurstellend!!!!

G
9 augustus 2025

Heerlijk vers, echt goed!

Paul
6 augustus 2025
Dynand Ribbers
5 augustus 2025

Naar de opmerking "niet pittig" is geen gehoor gegeven er zaten pittige sushi tussen

Reactie van Sushi Station

Beste Dynand, Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling – dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort

Theo
2 augustus 2025
danielle
1 augustus 2025

Normaal gesproken ben ik altijd zeer tevreden over jullie. Maar dit keer viel het vies tegen. Ik probeerde een hap te nemen van de sashimi tonijn, maar ik vond dat die vreemd smaakten. Hij rook ook alsof die bedorven was. Dus die heb ik helaas moeten laten staan. Ook bij een andere sushi soort viel een stukje niet goed, had ook een bedorven smaak. Ik ga voorlopig niet meer bij jullie bestellen. Zorg ervoor dat je vis vers is!

Jeroen
31 juli 2025

Het bakje met saus was open en de loempia's waren hierdoor helemaal zacht, omdat ze doorweekt waren door de saus.

David Torres
28 juli 2025

Bestelling was een half uur te vroeg

pascal schreur
24 juli 2025

Het was weer heerlijk!!! We hebben genoten.

W. Leenders
24 juli 2025

De kwaliteit van de poké bowl is goed. Wel veel rijst t.o.v de groente. Bestelling afhalen had ik om 12.10u maar was niet klaar. Ze deden wat moeilijk leken mij niet te begrijpen. Gaven aan dat ze pas om 12u opengaan. Klopt maar ik kon 12.10 al aanklikken voor afhalen. Uiteindelijk 20 minicamping moeten wachten. Er stonden fietsen en scooters in de zaak die moesten nog naar buiten. Stonk er erg naar benzine. Hygiëne??!!!!

mark bast
22 juli 2025

De bezorger was behoorlijk van het pad en deed verschillende adressen aan, uiteindelijk bij de Mercedes dealer mijn eten moeten halen. Dat ben ik niet van jullie gewend.

Orissa
21 juli 2025

Lekkere sushi, verschillende soorten. Divers.

Tini Prins
20 juli 2025

Goed verzorgd, vriendelijke bezorging.

H
14 juli 2025

Zeker beter dan de vorige bestelling. Heerlijk vers😋

Goos
12 juli 2025

Fantastische sushi!

Paul
9 juli 2025
Nikki Baerts
8 juli 2025

Heerlijk! Vers, zag er mooi uit smaakte super. Snel geleverd

S. Veen
7 juli 2025

De bezorger was meer bezig met zijn mobieltje dan dat hij op de weg lette. Het duurde een half uur voordat de bestelling na het aangegeven vertrek bij ons was waardoor een deel van het warme eten al lauw was. Daarbij miste ik de kindereetstokjes, waar ik wel voor had betaald. Er zaten zelfs helemaal geen eetstokjes bij terwijl ik deze wel had besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Sandra, Beste [Naam klant], Het spijt ons zeer om te horen dat dit u is overkomen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest. Tegelijkertijd zijn we u erg dankbaar voor uw feedback en uw beoordeling – dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wilt u alstublieft uw inbox controleren. We hebben zojuist een e-mail over deze kwestie naar u gestuurd met meer informatie. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sushistation Amersfoort

Oostveen
6 juli 2025

De eerste keer hier besteld. Het smaakte heerlijk. Ik kom zeker weten terug.

Paul
2 juli 2025
Tessa
1 juli 2025

Fantastisch, denken goed mee en verrukkelijke sushi!

Berg
30 juni 2025

Mooi op tijd en was lekker

Jola
29 juni 2025

Altijd lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wil Vastenburg
27 juni 2025

Heerlijk gegeten 😀

Van den heuvel
27 juni 2025

Heerlijk eten, supersnelle en vriendelijke bezorging

C Tucker
26 juni 2025

Weer zeer tevreden. Pokebowl was heerlijk en de bezorging lekker vlot.

Esmee
22 juni 2025

Lekkere sushi. Goed thuis bezorgd, we moesten op een zonnige sondagmiddag er wel zeker een uur op wachten. Tijdig bestellen dus!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron jansem
21 juni 2025

Top gewoon Goede smaak lekker vers

Kirsten
19 juni 2025

Altijd heerlijke verse sushi!

Andy
15 juni 2025

Vorige bestelling was niet goed gegaan maar uitstekend opgelost door de eigenaar. Compliment daarvoor. Deze keer weer ouderwets goed.

Dje
14 juni 2025

Weer perfect als altijd, zowel de kwaliteit als de bezorging, dank!

Megabyte1970
14 juni 2025

Altijd perfect geweest echter,.. Helaas deze keer waren ze de 2 extra Ebi's bij de Donburi vergeten. Even gebeld en ze werden nog na bezorgt. En perfect opgelost, 4 stuks. i.p.v. 2 stuks en ook nog 2 heerlijk passievrucht /mango Mochi erbij. Heel netjes opgelost. Ander klein minpuntje was dat de Donburi niet echt heel warm was. Nog niet eerder meegemaakt.

H
13 juni 2025

10 minuten eerder dan de afgesproken tijd. Heerlijk smullen, alhoewel de rijst van de chicken sushi had iets gaarder gekund,

Fons Kurvers
12 juni 2025

Besteld en betaald, daarna kreeg ik melding dat bezorging 2 uur ging duren, niet conform je mag wachten

Joost
29 mei 2025

Sneller dan verwacht. Prima kwaliteit

Paul
28 mei 2025
Eline
26 mei 2025

Prima sushi, helaas voor de zoveelste keer op rij al een hele trage bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bea
26 mei 2025

Uur eerder geleverd dan wat er gemaild werd…. Ene kant fijn, maar bezorgtijd mag wel iets realistischer. De sushi zelf was super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Bea, Ik hoop dat dit bericht u goed bereikt. Ik wilde graag even uitleggen wat er gisteren met uw bestelling is gebeurd. Zoals gewoonlijk hadden we een drukke dag, maar dit keer was het uitzonderlijk druk met ontzettend veel bestellingen. Hierdoor kon onze keuken de oorspronkelijke bereidingstijden helaas niet aanhouden. Om de verwachtingen beter te managen, heeft de kassamedewerker een geschatte wachttijd van 135 minuten ingesteld. Veel klanten wilden echter niet zo lang wachten en hebben hun bestelling geannuleerd. Hierdoor is uw bestelling naar voren geschoven in de rij en uiteindelijk binnen 60 minuten klaargemaakt. Onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat het lastig was om hiermee rekening te houden in uw planning. We doen altijd ons best om ons te verbeteren en waarderen uw feedback enorm. Heel erg bedankt voor uw begrip en voortdurende steun. Best regards SUSHISTATION Amersfoort

Maassrn
24 mei 2025

Alles lag door elkaar, zag er niet lekker uit

Cat Tucker
20 mei 2025

De sushi was heel slecht gemaakt, viel bijna uit elkaar. De stukjes waren veeel kleiner. De tonijn was donkerbruin. En normaal ruikt t lekker, nu naar oude vis. Erg jammer, want we bestellen hier vaak en veel,maar dit was echt teleurstellend.

Goos Hofland
20 mei 2025
Saida
19 mei 2025

Te veel komkommer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rodin
18 mei 2025

Echt super lekkere sushi, netjes op tijd en beleefd bezorgd. Ik kom terug!

Ilona
18 mei 2025

Was erg lekker!

Hogeboom
17 mei 2025

Toen we een mailtje kregen dat de bestelling onderweg was, duurde het nog een half uur terwijl het 10 minuten fietsen is. Omdat er eerst een bestelling verder weg bezorgd werd. Het eten was daarna lauw en niet meer krokant.

Mariette
17 mei 2025
Marieke
17 mei 2025

Ik.had om 14.30 besteld, en de bezorger was er om 15.55. Maar ze hebben netjes gebeld dat t later werd. Dat waardeer ik enorm!!

Xandra
16 mei 2025

Het was weer heerlijk!!! Lekker vers!!!

Ralph
8 mei 2025

Het eten is echt altijd prima, maar het is altijd behoorlijk te laat. Bij bestellen kan je een tijd opgeven voor afhalen. Dat is handig, want als je aan het werk bent en een half uurtje pauze hebt, dan wil je dat het klaar staat. Dit is nog nooit gelukt. Meestal beginnen ze eraan als je binnenloopt en ben je maar zo 10-15 minuten verder. Met deze voorkennis heb ik ze geprobeerd te bellen na het plaatsen van de bestelling, maar niemand neemt op. en inderdaad, 15 minuten wachten en m'n pauze grotendeels voorbij. Maar nog steeds: Prima eten!